Jag hade honnom som lärare när jag gick i 7an. Gick på en montisori (stava?) skola då. Det var hans första riktiga jobb som lärare. Innan jobbade han som busschaffis. Han är en stor fet jävla myttare (förlåt för svordommarna men de behövdes). Kan nämna den där saken med busschaffis jobbet. Han skulle tydligen ha gjort en u-sväng eller ha krockat. Kommer inte riktigt ihåg vilket förmodligen en kombination utav båda.
Vad myttade han om då?
Enligt honnom själv var att han var adopterad från Ryssland (Nu vet vi ju att det inte riktigt stämmer.). Enligt det han säger i robinson är han adopterad från ett annat land tror att det var Iran eller Iraq.
Han kunde ju även prata flytande ryska. Näsa på ryska kunde då enligt honnom vara olika beroende på vilken dag man frågade honnom. Slutsats av detta, han ljög.
Jonas får ryck
Kommer inte riktigt ihåg detta men ska försöka. En killes mobiltelefon ringer, Jonas flyger upp och rycker tag i honnom.
Jonas porrsurfar
Han var ju nyinflyttad i bygden och han bodde i en liten lya förmodligen utan flicka, och tv. Då fick ju Jonas porrsurfa på skolans datorer på kvällarna efter stängning (Inte riktigt säkert men någon hade porrsurfat efter stängning då han var våran enda manliga lärare så gissa vi att det var honnom. Alla andra lärare där var 45+ kvinnor som inte ens visste hur man satte på en dator.)
Jonas dödar björnar i norra delarna i landet med bara paraply
Förmodligen bara att han skojjade med oss. Han sa att han var i skogen med sitt paraply med sig. Han petade ut ögonen på börjen eller något sånt. Förmodligen bara som han skojjade.
Ring Ring Jonas!
E-types låt Chapion spelades på Jonas telefon, Jonas får panik reser sig från stolen snabbt som fan och kollar omkring sig, tar upp telefonen och börjar prata. Väldigt lustigt när det hände 2 gånger om dagen i 1 år.
Finns nog saker som jag har glömt.