2015-04-02, 05:54
Medlem
Efter en lång tid med panikångest och nedstämdhet har jag lyckats sluta med benso och även slutat med ssri. Det var en vecka sen nu och kände ganska fort Att fan, det här är mycket bättre än att stoppa i sig massa rävgift. Kände att jag äntligen inte var lika rädd för min panikångesg och jag blev mycket lugnare i huvudet. Dock så kändes det som ett bAkslag för en stund sen då jag och min "dejt" skulle sova, ligger där o blundar och helt plötsligt får jag tankar om att fuck, tänk om jag skulle bli galen och strypa henne? Sen fortsätter massa läskiga tankar och nu vill jag bara dra hem. Vet själv att jag aldrig skulle vara kapabel till att göra något sånt och det här är inte jag.

Men fyfan vad läskig tanke, är detta tecken på att man borde dra till psyk o spärra in sig själv resten av livet? Nu kan jag fan inte sluta tänka på det o det skrämmer mig. Ber fan till gud att någon känner igen sig i detta.
Citera
2015-04-02, 06:02
Medlem
particulum1s avatar
Förhåll dig inte till tankarna på sådant högt allvar, distansera dig ifrån tankar som du inte anser vara lämpliga och skit i dem.
Citera
2015-04-02, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Förhåll dig inte till tankarna på sådant högt allvar, distansera dig ifrån tankar som du inte anser vara lämpliga och skit i dem.

Försöker att bara koppla bort det men, jag har aldrig fått liknande tanke förut och det gjorde mig riktigt rädd.
Citera
2015-04-02, 06:11
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettalukt
Försöker att bara koppla bort det men, jag har aldrig fått liknande tanke förut och det gjorde mig riktigt rädd.

Så länge du inte agerar/handlar utifrån den oönskade tanken så finns det inget att vara rädd för. Tankar kan inte skada dig.
Citera
2015-04-02, 06:11
Medlem
Citat:

Tankar är bara tankar. Om du bara har haft sådana tankar en enda gång är det inte farligt, alla människor har vid något tillfälle slagit sig av den typ av tankar som du fick.
Citera
2015-04-02, 06:57
Medlem
nabbolbs avatar
Citat:
Har du aldrig tänkt på att ha ihjäl någon? Nu är jag 100% säker på att du är galen.
Citera
2015-04-02, 13:25
Medlem
Konkelbears avatar
Citat:
Vet själv att jag aldrig skulle vara kapabel till att göra något sånt och det här är inte jag.

Oroa dig då inte, sjuka tankar kan vi alla ha.
Citera
2015-04-02, 13:57
Medlem
Har haft liknande tankar, inte kul alls.. tar så mycket av ens energi. Men som tidigare nämnt, det är bara tankar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in