2015-04-01, 23:44
Medlem
Tjenare!

Som rubriken lyder!

Är nyinflyttad på lidingö, och som det gymråtta jag är så gillar jag inte sats / 24/7 samt friskis som jag hittills bara hittat här på lidingö.

Någon som vet om det finns ett riktigt grott / källar gym här i krokarna ?
Citera
2015-04-02, 00:47
Medlem
Hur långt är du beredd att åka?

Finns ett gym under gångsätrabadet (station: gångsätra gymnasium), tror dock det renoverats relativt nyligen. Har själv tränat där flertalet gånger, möjligen ganska litet men utifrån din beskrivning lär du inte bli helt missnöjd!
Citera
2015-04-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdementia

Finns ett gym under gångsätrabadet (station: gångsätra gymnasium), tror dock det renoverats relativt nyligen. Har själv tränat där flertalet gånger, möjligen ganska litet men utifrån din beskrivning lär du inte bli helt missnöjd!
Aha men nice! Bor gångavstånd därifrån! Ska kolla upp det Tack!
Citera
2015-04-06, 21:38
Medlem
Du får följa upp med hur det ser ut sen renoveringen, huruvida det duger eller ej
Citera
2015-04-07, 23:36
Medlem
Var och kikade, jo de verkade vara klart! Faktiskt helt okej synd bara att det inte fanns något riktigt ställe att böja på :/
Citera
2015-04-11, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdementia

Håller helt med ovan. Tränar där själv, grymma redskap och fräscha lokaler. Om du är ute efter något större kan jag rekommendera NW i Hersby
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in