2005-10-05, 23:10
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Kul att höra :smart: Jag hoppas att modsen anser detsamma! Vore kul just i träningsforumet eftersom det ligger mig nära.

Förutom att jag tycker det är skit och jävla trams att folk som är intresserade av att bli moderatorer inte kan bli det för 'sakens skull' så röstar jag på dig för dina läppars skull.
Citera
2005-10-05, 23:32
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Förutom att jag tycker det är skit och jävla trams att folk som är intresserade av att bli moderatorer inte kan bli det för 'sakens skull' så röstar jag på dig för dina läppars skull.
Oj oj oj nu gjorde du herr Kyuss röd om kinderna
Citera
2005-10-06, 00:50
Medlem
Richaards avatar
träningsforumet är ett självdrivande forum som inte kräver så mycket moderering.. den skara människor som skriver där vet för det mesta vad som gäller, och det enda som brukar dyka upp (ganska ofta iofs) är trådar som handlar om samma saker.. men för det krävs inte flera moderatorer utan istället ett par klistrade, SYNLIGA trådar som behandlar de aktuella ämnena.
Citera
2005-10-06, 07:49
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richaard
träningsforumet är ett självdrivande forum som inte kräver så mycket moderering.. den skara människor som skriver där vet för det mesta vad som gäller, och det enda som brukar dyka upp (ganska ofta iofs) är trådar som handlar om samma saker.. men för det krävs inte flera moderatorer utan istället ett par klistrade, SYNLIGA trådar som behandlar de aktuella ämnena.
Nja, om det vore så väl. Har visserligen inte upptäckt några enorma övertramp i regelboken under träningsforumet, de flesta sköter sig rätt bra. Å andra sidan funkar det ju så i de flesta forum också Jag tycker det ska vara åtminstone två moderatorer, utifall en får annat att göra.
Citera
2005-10-06, 11:43
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Nja, om det vore så väl. Har visserligen inte upptäckt några enorma övertramp i regelboken under träningsforumet, de flesta sköter sig rätt bra. Å andra sidan funkar det ju så i de flesta forum också Jag tycker det ska vara åtminstone två moderatorer, utifall en får annat att göra.

Nu är vi två
Citera
2005-10-06, 12:53
Medlem
Capones avatar
Anledningen att folk som uttrycker en önskan att bli moderator inte setts som så "attraktiva" är nog delvis en säkerhetsfråga, om man själv uttrycker en önskan om att bli moderator kan det vara ett varningstecken att man kanske har illvilliga avsikter.

Jag tycker att det är helt ok att folk visar intresse, jag menar bara att jag tror det är så policyn har uppkommit.
Citera
2005-10-06, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Anledningen att folk som uttrycker en önskan att bli moderator inte setts som så "attraktiva" är nog delvis en säkerhetsfråga, om man själv uttrycker en önskan om att bli moderator kan det vara ett varningstecken att man kanske har illvilliga avsikter.

Jag tycker att det är helt ok att folk visar intresse, jag menar bara att jag tror det är så policyn har uppkommit.
När du uttrycker det sådär så förstår jag plötsligt vari problematiken ligger. Mycket bra post Capone
Citera
2005-10-06, 14:14
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Nu är vi två
Bra, då hoppas vi på ordning och reda
Citera
2005-10-06, 14:15
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone

Tack, då förstår jag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in