2005-10-04, 22:20
Medlem
kyusss avatar
Tycker det är fasansfullt sällan man ser en moderator som engagerar sig i subforumet "Träning, kost & kosttillskott". Varför är det så? Är det jag som är blind? Vi har bl.a. skrivit en egen omröstning för att ta bort en klistrad FAQ vilken de flesta som röstat anser skall bort eller redigeras, den tråden har hängt kvar utan respons i uppåt en vecka.

Om ni har brist på moderatorer tar jag gärna på mig ansvaret i den tråden, är mycket intresserad och påläst inom träning och hälsa.

Annars hoppas jag att någon angelägen läser detta så man får svar
/Kyuss
Citera
2005-10-04, 22:33
Medlem
Raazs avatar
Om du kollar längst ner i forumet så ser du att det är Capone som är moderator där nu.

Och att säga att man är intresserad av att bli moderator brukar inte vara ett smart drag...

edit; och vill du klaga på modereringen där så ta det i första hand via pm till Capone och i andra hand i pm till admin.
Citera
2005-10-04, 22:34
Medlem
Pellenezs avatar
Vilka som är moderatorer i forumet står längst ner på sidan.
I det forum du frågar efter är det Capone. Prova att skicka ett PM till honom med dina åsikter.
Citera
2005-10-04, 22:38
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
Och att säga att man är intresserad av att bli moderator brukar inte vara ett smart drag...
Varför inte? Jag visar ju intresse och engagemang genom att göra det. Är det inte de två fundamentala beståndsdelarna hos en bra moderator?

Ok, jag skriver till Capone. Tack för svaren.
Citera
2005-10-04, 22:42
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Varför inte? Jag visar ju intresse och engagemang genom att göra det. Är det inte de två fundamentala beståndsdelarna hos en bra moderator?

Ok, jag skriver till Capone. Tack för svaren.

Visa engagemang och intresse i diskussionerna i forumet istället så ska du nog se att du blir uppmärksammad förr eller senare...
Citera
2005-10-04, 22:53
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Visa engagemang och intresse i diskussionerna i forumet istället så ska du nog se att du blir uppmärksammad förr eller senare...
Det gör jag redan, men det borde ju ändå finnas fler moderatorer än en på ett delforum. Hoppas Capone svarar mig, han lär vara en upptagen person med så mycket ansvar
Citera
2005-10-05, 00:32
Medlem
Citat:

Att det inte påverkar är väl en sak, men att det skulle vara till en nackdel att man visar intresse att sköta om forumet kan jag inte förstå. Han säger det åtminstone rätt ut, istället för att ta den sedvänliga vägen med rent rövslickeri
Citera
2005-10-05, 01:20
Medlem
mankers avatar
Har faktiskt sällan sett Capone i det forumet.. då vi väl talar om det.
vissa trådar är ju massproducerade.. så ett par bra samlingstrådar hade vart bra.

därför alladin borde vart kvar och fått modda lite där.
men det är en helt annan sak.

men skriv till Capone eller PM'a admin om att forumet kanske behöver lite mer hjälp för håller med om att det behövs i det forumet.
Citera
2005-10-05, 07:12
Bannlyst
Hitta ett uppenbart regelbrott i detta inlägg
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=2924818&postcount=1
Jag har skickat RP för ett tag sedan, så ni har rätt om slapp moderering.
Citera
2005-10-05, 07:14
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Hitta ett uppenbart regelbrott i detta inlägg
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=2924818&postcount=1
Jag har skickat RP för ett tag sedan, så ni har rätt om slapp moderering.

Som sagt, ta det via pm istället för att gnälla här
Citera
2005-10-05, 07:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MegaMiffo
Att det inte påverkar är väl en sak, men att det skulle vara till en nackdel att man visar intresse att sköta om forumet kan jag inte förstå. Han säger det åtminstone rätt ut, istället för att ta den sedvänliga vägen med rent rövslickeri

Håller med till fullo. Varför är det inte ett smart drag att berätta att man är intresserad?
Citera
2005-10-05, 07:22
Bannlyst
Citat:
Som sagt, ta det via pm istället för att gnälla här
Usäkta som fan att man vill hjälpa till, bättre vi slutar med detta, då otack inte är värt mödan.
Ni gnäller om att vi ska göra RP, och när vi gör det, så händer inget.
Och när man påpekar detta så är man gnällig, får en tillsägelse, till slut bannad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in