2007-11-21, 18:18
Bannlyst
Fan dom senaste månaderna har ju FB varit uruselt, vad fan ska det verkligen ta så här lång tid att ordna till lite? Skit i Wiki och chattar å annan skit, och få forumet att rulla riktigt istället
2007-11-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
När man klickar på visa första nya inlägget, så kommer första inlägget i tråden upp..

Ytterst irriterande detta problem!

När jag postar ett ämne så istället för att hamna på sista sidan där inlägget hamnar så hamnar jag på första sidan i tråden?
2007-11-21, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Vad har din personlighet med din ort att göra?
ja gissa det du...
2007-11-21, 19:06
Tekniker
bengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Fan dom senaste månaderna har ju FB varit uruselt, vad fan ska det verkligen ta så här lång tid att ordna till lite? Skit i Wiki och chattar å annan skit, och få forumet att rulla riktigt istället

Vi har blivit extrainsatta för att fixa de problem som finns. Hittils har det mest varit "allt är uruselt och _ingenting_ fungerar"-problem och det är problem jag har väldigt svårt att återskapa då "allt" och "ingenting" är ganska brett.

Seriöst. Är det någonting du inte tycker fungerar och vill att det ska fungera så säg vad det handlar om, annars kommer inte det problem du har bli fixat.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
När jag postar ett ämne så istället för att hamna på sista sidan där inlägget hamnar så hamnar jag på första sidan i tråden?

Det var en "liten" miss av oss och systemet cacheade fel sak. Det skall nu vara återgärdat.
2007-11-21, 19:06
Medlem
Dubbelespressos avatar
Det har säkert skrivits tidigare men jag hittar inte alla inlägg jag skrivit när jag klickar på "Hitta alla inlägg av [...]"
2007-11-21, 19:09
Medlem
Troas avatar
Funkar for mig nu iaf, tackar!
2007-11-21, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beng
Det var en "liten" miss av oss och systemet cacheade fel sak. Det skall nu vara återgärdat.

Ja strax efter att jag skrev det inlägget så började det bli normalt igen, dock med några återfall men det är nog snart som det ska igen då.
2007-11-21, 20:30
Medlem
Troas avatar
Det visas dock fortfarande inte om man trycker "nya inlaegg" vilka tradar man prenumenerar pa. Atminstone inte for mig...
2007-11-22, 18:45
Medlem
helvete vad irriterande det är att man inte kan hitta sina inlägg. Söker man så får man inte upp de senaste inläggen och klickar man på "mina inlägg" så finns de inte med där. Ska man behöva prenumerera på varenda jävla tråd man skriver i?
2007-11-22, 19:43
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
helvete vad irriterande det är att man inte kan hitta sina inlägg. Söker man så får man inte upp de senaste inläggen och klickar man på "mina inlägg" så finns de inte med där. Ska man behöva prenumerera på varenda jävla tråd man skriver i?

Jag har också detta problem.
Alla inlägg jag skrivit sedan klockan 6 igår visas inte.
Oerhört irriterande.
2007-11-22, 19:58
Medlem
Insignificunts avatar
Märkligt att det är så hög inkompetens på sveriges största forum.
2007-11-22, 21:18
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Jag har också detta problem.
Alla inlägg jag skrivit sedan klockan 6 igår visas inte.
Oerhört irriterande.

Problemet verkar vara löst nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in