Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Eller så är det någon som särskilt vill köpa som han absolut intr vill sälja det till. I närheten där jag bor bode enäldre tant med rätt stor gomt. Hon var "uppvaktad" av traktens exploatör som visserligen bjöd bra men betedde sig som köpet vsr klart och han redan bodde där han åkte runt och kollade varje jävla hus och tomt i närheten och anmälde inbillade och verkliga "fel"...rena skitsaker. När tanten dog sålde dottern till någon annan för rent av en spottstyver (en gammal fin grosshandlarvilla från sekelskiftet med stora renoveringsbehov. Och det är trevligt se någon bo där som rustar upp det istället för att riva ned ddt och sätta upp en klunga parhus så tätt man nästan sitter vid samma bord som grannen).
Kan du vänligen sluta med ditt fabulerande i tråden, det enda du gör är att du gång på gång visar upp din allmänt svaga begåvning, din okunskap om vad ett fungerande samhälle kräver samt din bisarra rättsuppfattning. Det har redan gjorts mycket tydligt för alla inblandade att du är svagbegåvad och har dålig läs- och skrivförmåga samt en moral som en hästhandlare. Det behöver inte tydliggöras med femtio poster till.
Försök nu förstå att följande är vad det handlar om, jag tar det så kortfattat som möjligt och med stora bokstäver så det blir lättare för dig att läsa:
VILL DU HA UTBREDDA MEDBORGARGARDEN I SVERIGE?
VILL DU HA VITT SPRIDD PRIVAT RÄTTSKIPNING MED UTDÖMDA STRAFF AV TYPEN "MISSHANDEL" OCH "DÖDSSTRAFF"?
Jag vill verkligen inte det, det är nämligen i längden förödande för ett samhälle när sådana värderingar får fäste i samhällskroppen.
PS. Fattar du inte varför ovanstående är vad som är kärnan är du ett hopplöst fall. Köp en spade och gräv ner dig.