2015-03-30, 00:01
Medlem
Jag och en barndomskompis var ute och åt. Servitrisen var lite "okonventionell" i sitt beteende (minst sagt) en ung ganska tjock men söt liten tjej. Jag och polaren är i mitten av 30års åldern, hon kan ha vart max 25. Hon drog fram en stol, satte sig ner, smakade på vår mat (drack tom ur min öl, direkt från mitt glas) och pladdrade som fan om sig själv, vad hon skulle plugga, vart hon var uppväxt mm.

Ingen av oss fick knappt en syl i vädret, när hon sedan kom med notan hade hon skrivit sitt eget telefonnummer, hem och mobilnummer på lappen samt: "Sugen på dessert??? Det gäller er båda!!!" Med "båda" understruket, och flertalet utropstecken och frågetecken, och klottrade hjärtan på. "Bägge" borde hon väl ha skrivit, osäker på grammatiken men det är en detalj.

Nu vet jag att servitriser flirtar lite som en del av servicen, men det här var rätt extremt och hela beteendet av att sätta sig ner och äta mat direkt från gästernas tallrik och dricka ur deras glas är tämligen oortodoxt. Vill hon ha oss "båda" två eller vad menar hon?
Citera
2015-03-30, 00:07
Medlem
30 bast och undrar om servitrisen flörtade. Enligt mig oroväckande att du behöver oroa dig då det är "framför pannan" på dig och med tanke på din ålder.

En annan grej som är häpnadsväckande med, när det förefaller vara so obvious, hur tror att vi här ska veta mer än vad du själv vet?

Eller är du en fjolla som egentligen vet det men söker bekräftelse för att "göra ett move"?
Citera
2015-03-30, 00:10
Medlem
NovaOculuss avatar
Det brukar hända mig när jag rör mig i Gamla stan. När jag rör mig ensam skall tilläggas.

Har dock inte riktigt haft möjligheten att tacka ja, och det vore onekligen pinsamt ifall man börjar ta av sig kläderna och får en faktiskt efterrätt serverad strax därefter.
Citera
2015-03-30, 02:56
Medlem
boonies avatar
Hon ville ha en trekant
Citera
2015-03-30, 04:06
Bannlyst
Hon vill knulla, är det inte uppenbart? Vem skriver ner sitt hemnummer? Cool story.
Citera
2015-03-30, 04:24
Medlem
Sankt-Nikolauss avatar
Hahaha TS fick in en bra parodi på en hel del användare.
Citera
2015-03-30, 09:34
Medlem
Så en främmande tjockis käkade av er mat o drack upp eran öl och sedan fick ni en nota som ni betalade?

Jag hade gått bananas och vägrat betala.
Jävla sätt.

Spelar det någon roll om hon flirtade eller inte? Vill man ha samröre med någon som inte kan föra sig bland folk?
Om hon redan nu äter upp er mat, innan hon ens känner er, fatta hur hon kommer bete sig efter ett tag.
Konstigt att hon va tjock?
Citera
2015-03-30, 09:58
Medlem
Hon ville säkert bara ha lite mat samt öl och anledning till att ni knappt fick en syl i vädret var ju givetvis för att ni snälla gossar inte skulle ifrågasätta hennes beteende.
Citera
2015-03-30, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligent1
30 bast och undrar om servitrisen flörtade. Enligt mig oroväckande att du behöver oroa dig då det är "framför pannan" på dig och med tanke på din ålder.

En annan grej som är häpnadsväckande med, när det förefaller vara so obvious, hur tror att vi här ska veta mer än vad du själv vet?

Eller är du en fjolla som egentligen vet det men söker bekräftelse för att "göra ett move"?
Han penis har väl slutat fungera
Citera
2015-03-30, 12:10
Medlem
Otems avatar
Hon var väl kåt för stunden och ville sexa. Låter rätt extremt
att hon åt och drack av eran mat och dryck och satt på en stol
med er. Hade ju varit annat om hon bara hade skrivit sitt nummer
på kvittot när ni skulle gå. Låter som en märklig människa. Från
min sida låter det som ett flörtande av den mer extremare sorten.
Citera
2015-03-30, 16:54
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Hur fan kunde du acceptera att hon åt av din mat och drack din öl? Snacka om oförskämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in