2015-03-29, 16:06
Medlem
SingleStars avatar
En kvinna blir sexuellt ofredad av en tiggare vid en busshållplats.

"Han formulerar sig på den lilla engelskan han kan att han tycker att jag ska följa med honom på en offentlig toalett som finns på Stureplan. På denna toaletten ska han och jag ha sex med varandra detta visar han med sitt kroppsspråk..han smeker sig mellan benen och frågar: No? No sex, I had bad life you will help me. Jag blir helt chockad äcklad och förnedrad, han fortsätter sedan med att vifta sin tunga på det mest vidrigaste sätt jag någonsin sätt, gnida sig lite mer mellan bena och sträcker sig efter mitt ben."

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=778629919288&set=a.536971799098.205 4502.204701040&type=1

Bilden är tagen vid busshållplats Eriksbergsgatan längs Birger Jarlsgatan på gränsen mallen Östermalm och Norrmalm.

Kvinnan i fråga kallar sig för Jessie på Facebook, inget efternamn. Kontot har varit aktivt så tidigt som 3 oktober 2008.

1) Har denna händelse skett i verkligheten?

2) Om den har skett, har den polisanmälts?

3) Om den har polisanmälts, jagar polisen personen i fråga?

4) Om polisen jagar mannen i fråga har polisen gått med en varning om den mannen?

5) Vem är denna Jessie utan efternamn?
Citera
2015-03-29, 16:21
Medlem
Haha en tiggare som gav sig på en "svensk"

Ja dom blir kränkta ofredade misshandlade osv så fick en av dom psykbryt.

Roligt.

Nu kan man skicka hem honom oxå.
Win win
Citera
2015-03-29, 16:50
Avslutad
Använder man bara sin insida så inser man snart att hela eländet är fejk.

Den tiggarmannen må vara fattig men så mycket begriper han nog att något sex på offentlig toalett kan man nog inte efterfråga på detta vis.
Citera
2015-03-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1159

Den tiggarmannen må vara fattig men så mycket begriper han nog att något sex på offentlig toalett kan man nog inte efterfråga på detta vis.
-Så du menar att historien faller på att en zigenare inte skulle kunna va så fräck att han tigger om gratis sex?
Citera
2015-03-29, 16:59
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159

Du ger tiggarna alltför mycket credd.
Finns gott om tiggare som varit inne på folks bakgårdar och snott med sig allt som inte är nedbultat, som försöker slita till sig påsar med pant från folk som är på väg till affären för att panta, och tom misshandel av Svenska hemlösa för att de är på "deras platser"..

Du kan blunda så mycket du vill, men sanningen är inte svårare än att tiggarna är här för att slå mynt på Svenska folkets naivitet. på alla sätt de kan förmå.

Ett bra exempel på hur jävliga tiggarna är hur de går till klädinsamlingar, snor på sig allt de kan bära, hotar hemlösa så de inte får med sig några kläder alls - och när allt är färdigt så hotar de arrangörerna för att de inte får tillräckligt mycket pengar, kläder eller mat, och detta slutar ofta med att tiggarna rakt ut kräver mer hjälp..
Citera
2015-03-29, 17:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
En kvinna blir sexuellt ofredad av en tiggare vid en busshållplats.

"Han formulerar sig på den lilla engelskan han kan att han tycker att jag ska följa med honom på en offentlig toalett som finns på Stureplan. På denna toaletten ska han och jag ha sex med varandra detta visar han med sitt kroppsspråk..han smeker sig mellan benen och frågar: No? No sex, I had bad life you will help me. Jag blir helt chockad äcklad och förnedrad, han fortsätter sedan med att vifta sin tunga på det mest vidrigaste sätt jag någonsin sätt, gnida sig lite mer mellan bena och sträcker sig efter mitt ben."

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=778629919288&set=a.536971799098.205 4502.204701040&type=1

Bilden är tagen vid busshållplats Eriksbergsgatan längs Birger Jarlsgatan på gränsen mallen Östermalm och Norrmalm.

Kvinnan i fråga kallar sig för Jessie på Facebook, inget efternamn. Kontot har varit aktivt så tidigt som 3 oktober 2008.

1) Har denna händelse skett i verkligheten?

2) Om den har skett, har den polisanmälts?

3) Om den har polisanmälts, jagar polisen personen i fråga?

4) Om polisen jagar mannen i fråga har polisen gått med en varning om den mannen?

5) Vem är denna Jessie utan efternamn?
Hon har tagit bort inlägget så jag gissar på att äktheten är rätt tveksam ..

Dock - om det nu har inträffat så reagerade jag på att hon ingenstans i inlägget gjort klart för mannen att hon inte var intresserad av sex med honom.
Hon väntade tills han sträckte sig mot hennes ben och brukade sedan våld ...

Jag tänker att eftersom hon nu med sina handskbeklädda händer lyckades avstyra inviterna genom en smäll så kan han ju inte ha varit aggressiv i alla fall ...

och så kan jag ju tycka att det hade varit en god idé att besvara hans invit verbalt på en gång istället för att invänta ett tillfälle att få slå ...

men men ... anekdoter om otäcka tiggare och hur man skall behandla tiggare är ju för all del populära i sociala medier ..
Citera
2015-03-29, 17:28
Medlem
Även om det är sant så måste även tiggare kunna få ragga lite.
Citera
2015-03-29, 17:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Även om det är sant så måste även tiggare kunna få ragga lite.
Lite så faktiskt.

Så länge han inte försökt tvinga sig på henne fysiskt så borde det adekvata svaret vara ett nej och inte en knytnäve ..
Citera
2015-03-29, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lite så faktiskt.

Så länge han inte försökt tvinga sig på henne fysiskt så borde det adekvata svaret vara ett nej och inte en knytnäve ..
-Har du testat att säga nej till en tiggare? ..funkade det?
Citera
2015-03-29, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell

Har du testat att säga nej till en svensk EU-migrant som är på lyset nere på Kanarieöarna?
Citera
2015-03-29, 17:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ja, i princip varenda gång de försöker tigga pengar .. ibland har jag dock bråttom och då kommer frågan när man springer förbi, i de lägena brukar jag inte vända om och säga nej utan tror de kopplar budskapet ändå ..
Citera
2015-03-29, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, i princip varenda gång de försöker tigga pengar .. ibland har jag dock bråttom och då kommer frågan när man springer förbi, i de lägena brukar jag inte vända om och säga nej utan tror de kopplar budskapet ändå ..
-Självklart skiter tigger i dej eftersom du redan är borta,anledningen att fb kontot är stängt är väl mer sannolikt att damen fått motta hot från "det goda näthatet" ..om du frågar mej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in