2015-03-29, 09:53
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flong-ny
Ja, eller för den delen någon vänster-journalist/politiker överhuvud taget. Varje journalist i vårt samhälle har utgångspunkten att allt negativt med islam, har inte med islam att göra. Frågan är därför högst relevant, då journalister menar på att Islam är en felfri religion. Islam är fredens religion, trots att den är orsaken till de flesta krig i världen.

Jag har verkligen försökt komma fram till något dem faktiskt kan svara, men jag har kommit på mig själv med att; vad dem än svarar, kommer svaret för alltid, användas emot dem.

Ta bara exemplet med Margot Wallström, hon pudlar i frågan om att hon inte kritiserat Islam, utan Saudis mänskliga rättigheter. Då kan man verkligen börja undra över hur rädda våra journalister/politiker är för kritik mot islam, då Saudis stat är uppbyggd på sharialagar. Därmed menar även Wallström att sharia inte har med islam att göra, det går inte att tolka på något annat sätt.

Kan någon hjälpa mig, hade en vänster-journalist kunnat svara på frågan?
Och i så fall, vad hade svaret blivit?
Är du bara dum i huvudet?

Finns det något bra med någon religion?
Israel med sin ockupation av Gaza, Västbanken och östra Jerusalem, de har ju skapat världens största koncentrationsläger där, för Israel vart deras enligt "Gud" för drygt 2500 år sedan så därför får man stjäla all mark man vill från palestinierna...

G W Bush som "Gud" eller någon jävla "Ängel" sa till att han skulle invadera Irak som i slutändan med effekterna av "olja för mat" programmet resulterade i att drygt 1 miljon småbarn, sjuka och gamla svalt ihjäl eller dog av banala sjukdomar för de hade inga pengar att importera medicin och mat för och under kriget bombade man systematiskt sönder vattenreningsverk och elproduktion så inget rent vatten fanns att tillgå.

Och du din jävla fåne gnäller över Saudi och att våra politiker inte kritiserar islam en religion som innan flyktingströmmarna orsakade av vår (kristna)politik i dessa områden du inte hört mer om än den obefintliga religionsundervisningen du tagit del av i skolan...

Säg som det är att du är mest bara en rasist som inte vill se araber och sudaneser i landet så kan man i alla fall ta dig på allvar nu framstår du ju bara mest som en clown. Men du kan ju vara glad då att så många kristna assyrier kommer till Sverige för där är ju inte religionen ett problem då .

Dags att du vaknar upp från din jävla rasism och ser att all jävla religion är åt helvete även den svenska kyrkan står för då den ger det teologiska utrymmet med sin acceptans för att det finns en Gud till olika extremisters tolkningar inom den egna och andras religioner.
Citera
2015-03-29, 10:14
Medlem
thefsms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Är du bara dum i huvudet?

Och du din jävla fåne
Jag roade mig med att kolla några debattörers inläggsstatistik och du är extrem ledare i tävlingen om att förnedra meddebattörer med nedsättande epitet.

Det tyder på att du har en grandios självbild och skulle sannolikt behöva professionell terapeutisk hjälp och medicinering innan det händer en allvarlig olycka på grund av din omvärldsbetraktelse

För att återgå till trådämnet så är Alexandra P också ett offer för grandios självbildsillusion.
Citera
2015-03-29, 10:24
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefsm
Jag roade mig med att kolla några debattörers inläggsstatistik och du är extrem ledare i tävlingen om att förnedra meddebattörer med nedsättande epitet.

Det tyder på att du har en grandios självbild och skulle sannolikt behöva professionell terapeutisk hjälp och medicinering innan det händer en allvarlig olycka på grund av din omvärldsbetraktelse

För att återgå till trådämnet så är Alexandra P också ett offer för grandios självbildsillusion.
Du hade väl bara behövt läsa mitt nick så hade du fattat det på en gång fåne

Och att du är en fåne visar din okunskap i att man kan medicinera bort en grandios självbild.
Det är en personlighetsstörning och kan evt lindras med KBT eller psykodynamisk psykoterapi dock inte genom medicinering. Nu fick du lära dig något nytt idag med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in