Citat:
För det första har jag aldrig varit med om att SD:are blir sura på att Jimmie Åkesson blir kritiskt granskad. Aldrig. Det folk blir sura över är för det första hur olika media behandlar partierna/partiledarna, efter sina egna politiska åsikter, samt att Skavlan gjorde det på ett sånt extremt där han hånade och tryckte upp honom på väggen när han fortfarande var sjukskriven i utmattningsdepression och uppenbarligen i dåligt skick. Hatet från media var en av anledningarna till att han blev sjuk, kunde de inte göra en successiv upptrappning åtminstone och inte förlöjliga honom i tv och låta publiken skratta?Detta är helt fel i sak! Eller har du missat att Saudiarabien blev sura på Margot Wallström när hon kritiserade mänskliga rättigheter m.m. i Saudiarabien? Det är bara SD-anhängare som jämt klagar på kritiska frågor till sin partiledare, inget annat parti agerar så. Anledning till det är ju att SD har mycket att dölja, därför vill de tejpa för munnen på Skavlan och alla andra på samma sätt som Saudiarabien gör på sina kritiker. När ska SD berätta att de vill piska vänsteranhängare och invandrare på ett torg? Nej precis, det kommer de inte att säga, men kommer göra det eller något liknande om de skulle få makten. Det fanns folk som röstade på Hitler också, men hade de gjort det om de vetat vad som komma skulle? Knappast!
För det andra var det påståendet helt befängt, att SD skulle ändra sin politik på det sättet om de fick makten. De kritiserar invandringen, varför tar folk det på det sättet? Dessutom skulle det vara rent omöjligt att göra på det sättet, det skulle inte gå att genomföra att ändra sig och styra landet så bara för att man fick flest röster. Att jämföra SD med Hitler är bara.. jaa.. allmänt opåläst om jag ska vara ärlig.
skönt att jag inte betalat licens mer än ett fåtal år för några decennier sedan eller så
jag skäms verkligen för våra journalister