2017-01-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Nej , det finns inga företag , och som jag skrev i ett tidigare inlägg så kan vem som helst skapa ett "Fakekonto" som merchant.

Som hemsidan verkar uppbyggd så är det "blocket" där alla skall kunna sälja vad som helst för Onecoins & Cash - är helt värdelös med andra ord....

De var nog de dummaste jag läst på länge. Vill företag ta betalt i onecoin så är de väl inte värdelöst...
Citera
2017-01-26, 22:17
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onecoinproff
De var nog de dummaste jag läst på länge. Vill företag ta betalt i onecoin så är de väl inte värdelöst...
Har du något exempel på företag där man kan handla för Onecoins?
Citera
2017-01-26, 22:34
Medlem
Citat:
Shit vilken idiot. Du kommer vara fattig hela ditt torra liv med den inställning.

Jag har sånt coins på xcoinx till folk som betalt med euro

(Orkar inte citera alla dina korkade inlägg)

1) Bevis på att du sålt Onecoins. Ditt ord säger absolut #NULL och ingenting. Tänk på att sist någon försökte presentera sådana bevis gick det åt helvette då individen försökt manipulera skärmdumpen.
Individen hade inte sålt en enda onecoin...

2) Förklara hur det kommer sig att...
a) Vem som helst kan regga sig på dealshaker.com som "merchant" utan någon som helst identifikation
b) Under tiden man registrerar sig så kan man endast fylla i ett fritext (!!) fält med vad man avser att handla med

3) Med avseende mot punkt 2 , hur många merchants av de 3000 tror du är legitima och individuella? (Observa att om du svarar 3000 på denna fråga så bör du kolla fråga 2 igen)

Du är antagligen ypperligt korkad , och om du nu mot all förmodan har sålt 1 eller 2 Onecoin så hjälper det tyvärr inte dig då du torskat hela din insats och aldrig kommer att se röken av den igen.
Definitivt lär ingen Onecoinanhängare se några pengar mera ö.h.t.
Citera
2017-01-26, 22:48
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Sjukt vad folk tror allt dem läser. Nu har ni i över 2 år suttit o sagt att onecoin är bluff och inget av de verka stämma. Jag har sålt en del av mina coin på xcoinx och de är folk som betalt med euro. Jag har inte rekryterat en ända person, därav är de folk som stoppar in euro för att betala för mina coins. Ni är så trångsynta att ni kommer sitta o tvivla på allt som staten smutskastar utan av ni vet shit.

Ni kommer föreviga vara fattiga om nu tror ni ska hitta en investering som är 100 procent säkert.

Det är de som är felet. Ni väntar på något så självklart att om de hade funnits nått så självklart så hade alla gjort de.

Nästa månad ska de lansera en hemsida där man ska kunna betala med sina coins till företag som ansluter sej. Går de igenom är jag ganska säker på att i slutet kommer gynna sej ordentligt för de som vågat satsa☺

Grattis, ert mod har betalt av sej i så fall...

Till er trångsynta som inte använder hjärnan utan bara läser mainstream önskar jag lycka till med sökandet på er perfekt investering😉

Som invandrare får jag får ont i ögonen av din svenska. Hur som helst: något som jag inte lyckats förstå vad gäller OC är hur det går till när man överför coins mellan olika individer. Det är ett evinnerligt tjat om merchants men hur gör försäljarna när de ska betala ut löner till sina anställda i OC? Måste de anställda köpa ett paket för att få lönen utbetald? Om det nu hade varit en valuta hade man då inte förväntat sig utbyte av coins mellan användare som ersättning för varor och tjänster? Sker några sådana transaktioner och hur går de i så fall till?
Citera
2017-01-26, 23:55
Medlem
Citat:
Varför skulle de inte kunna skaffa en bild på passet? De har väl en mobil och pass finns globalt☺?

Om man är så pass fattig så man inte har ett bankkonto då tar du för givet att dom har ett pass? Hur ska dom få ut sina enorma vinster? Till vilket konto betalas dom ut?

Fy fan så jävla dum du är. Nästan lika korkad som den andra idioten Staxing som är avstängd.
Citera
2017-01-27, 00:02
Medlem
constants avatar
Citat:
Folk betalar med euro för coins bara. Så enkelt är de. Här Växlas inget din pajas
Det där får du nog försöka förklara lite bättre, så även trångsynta jag fattar.
Citera
2017-01-27, 00:16
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krets
Det kommer ett event i Dubai snart där dom ska lansera ett nytt koncept och själva ''trading'' av coins kommer börja efter det.
Du skrev det där för mer än ett och ett halvt år sedan. Vad hände?
Citera
2017-01-27, 00:25
Medlem
Citat:
Finns visst de affärer som ta betalt i onecoins.

Du läser statens nedsmutsning av onecoin.

Kanske fiasko kanske inte men klandra inte folk som vågar sats på nått du tycker är löjligt. De skrevs exakt samma sak om bitcoin och ingen här har tillräckligt med erfarenhet av cryptovalutor för att uttala sej som de gör.

Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Länka till en riktig affär

Finns det någon affär i Italien?
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-promotion-prohibited-by-injunction-in-italy/

Utveckla vad du menar med "statens nedsmutsning av Onecoin"

Du har fortfarande inte kunnat länka till någon affär som man kan betala med Onecoin i.

Men skriva osammanhängande inlägg i tråden kan du. Min son på 7år skriver bättre än dig.

Ditt dumma helvete.
Citera
2017-01-27, 00:40
Medlem
constants avatar
Citat:
Finns visst de affärer som ta betalt i onecoins.
Kan du nämna ett par?

Förutsättningen är att de använder sig av samma växelkurs som Onecoin marknadsför, att det är en produkt som handlas för normalt och av faktiska valutor, och att produkten levereras.

Kan du få fram ett sådant företag och genomföra en sådan affär?
Citera
2017-01-27, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kan du nämna ett par?

Förutsättningen är att de använder sig av samma växelkurs som Onecoin marknadsför, att det är en produkt som handlas för normalt och av faktiska valutor, och att produkten levereras.

Kan du få fram ett sådant företag och genomföra en sådan affär?

Så fort dessa efterblivna idioter som Onecoinproff och Staxing får frågor så blir dom tysta. För dom har noll koll. Dom är så hjärndöda så dom själva tror på det. Allt deras uplines säger tror dom är sanning.

Fullblodsidioter alltså.
Citera
2017-01-27, 01:52
Medlem
Kari Wahlroos hela tourprogram
https://www.facebook.com/KariWahlroosAmbassador/photos/a.298141823867515.1073741827.298133873868310/398270040521359/?type=1&theater

Tänka sig att Gävle har hamnat på listan två dagar efter öppnandet av DealShaker:
https://www.facebook.com/events/243148132795966/

Här en lokal förmåga:
https://www.facebook.com/jan.boman2
Senast redigerad av Vaslav 2017-01-27 kl. 02:10.
Citera
2017-01-27, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaslav
Kari Wahlroos hela tourprogram
https://www.facebook.com/KariWahlroosAmbassador/photos/a.298141823867515.1073741827.298133873868310/398270040521359/?type=1&theater

Tänka sig att Gävle har hamnat på listan två dagar efter öppnandet av DealShaker:
https://www.facebook.com/events/243148132795966/

Här en lokal förmåga:
https://www.facebook.com/jan.boman2

Var i Gävle ska eventet hållas?

Fy fan en sån jävla idiot.... Kolla in hans stavningar...
Han stavar geni så här:
Skeni...... Herre gud.
Läs hans inlägg så förstår man vad det är för hjärndöda idioter som går på detta bedrägeri.
Senast redigerad av instagam 2017-01-27 kl. 02:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in