(radera förra ämnet. hann inte editera MYCKET rappakalja som man unte förstår)
----BEZ ZMITH HADE EN VÅT ONECOIN KVÄLL MED EN DIAMOND -------
---+Whisky som han bjöd på---och jag drack opp självklart
Jag spratade ett par timmar med en "nästan" diamond idag, han tyckte att jag var i behov av onecoinutbildning och det skulle löna sig för mig att lyssna. Han är 3 steg ovanför mig o pyramiden.
Så hur tror ni att kvällen slutade?
Jag började mycket lungt med att ta reda på hur många konto han har/hur många onecoinshan har /säljer och vad ska han göra med dem framöver. Han tror om mig att jag är en starter som kanske ska uppgradera till Tycoon. Därmed så gick det mesta ut på att övertala hur bra allting är och att alla andra har redan uppgraderat, barometern var då 99 och man skulle bli dubbel så rik DIREKT
-Han har några konton men bara ett premium uppgraderad från tycoon. 30-40.000 onecoin i coinsafe 12 mån. Fick insatsen tillbaka redan från bonusarna. Satsat väldigt hår på Onecoin efter nyåret. Han blev förvånad att jag har inte sponstrat någon alls, men jag svarade...de är inte så svårt...men för mig som förstår sig djupare på detta kan man översätta att jag ljuger desto mer åt dem jag vill sälja.Sen frågade jag, hur hårt jobbar företaget med at ta fram shoppunderlaget? Och vilka personer. Vilka personer visste han. Greenwood, Staffan Liback.och Juha Parhiala.
Det har varit så att om de lyckas få med Onecoin som betalningsmedel måste "kärnbolaget" också tjäna något på detta.. Det räcker inte bara att säga vi har 1.8 miljoner användare eller att dela ut tokens som bonus som galningar. Detta har inte gott som på smort nu i våras..inte så enkelt iaf som Parhiala skröt med shjejker som skulle betala ut löner i Onecoins osv.
-Sen frågade jag:När? Snart...Slutet av Maj enligt Stefan Sjödin.[/indent]
Hela Detta systemet är ju satt på det viset att alla ska bli 100% upptagna med nätverket...att utveckla nätverket då? Bara kopiera korparnas skryt (Parhiala, Greenwood + hitta egna "positiva" uttryck som fastnar lätt i minne. Ett kan vara: NI får se vad som kommer att hända efter 80 dagar! VÄNTA OCH SE!
---------------------------------------------------------------------------------
-Så dagens huvudnummer!!!:
TEMAT:VARFÖR ÄR ONECOIN VÄRDELÖS DÅ SHOPPARNA KOMMER?
HUR FUNGERAR DET? -BEVIS MED EXEMPEL FRÅN SHOPPARNA
----------------BITCOIN VS ONECOIN VS EURO
1-Vi utgick från:
F- SÄLJER EN RESA. Försäljaren av resan tar emot Onecoins/bitcoins/Euro.
Man säljer en resa I Thailand + hotell Pris/person 1900€.
Greenwood köper med EURO,Bitcoins och Onecoins
Annat:
D-Perspn som köper ONEcoins One-exchange Ma-pe
E-Person som köper Bitcoins Bitcoin pörssi 24/7
-------------------SHOP 1)------------
Shoppen räknar ompriserna i € och LISTAR PRISERNA BITCOINS EURO
godkänner Bitcoins Euro likvärdigt.
(Har plånböcker för båda...som ungeärer du är på en torg, säljer grejer tar emot både USD och EURO som betalning)
RESAN TILL THAILAND;=4,75BTC----1900,0€-
HUR SKER HANDELN? Vad kan Greenwood göra? Han har € och BTC i plånboken
Räkna i vilken valuta blir det billigast.
VINNER MAN MYCKET MED ATT JÄMFÖRA VÄXLINGPRISERNA.
-------------------SHOP 2) ------------
Shoppen har endast plånbok i € men godkänner Bitcoins som "betalningsmedel"
-Priserna visas i Bitcoins och EURO. men endast EURO är 100% att lita på...
Greenwood bestämmer sig att köpa resan för 1900€
men då får han 2 alternativ...betala 1900€ eller i BTC.
i EURO är det inga problem 1900€=1900€
-men betalar han Med Bitcoins...så vill Försäljaren av resan ha alltid 1900€!... dvs mängden som Greenwood måste betala med...påverkas. Greenwood vill växla ut sina Bitcoins mot exakt 1900€. Ju högre kurs han får desto bättre, för då blir de mindre mängd av Bitcoins som kommer att dragas bort av honom
listan på börsen kan se ut t,ex
Tar man med allt som har skett i tradingen i shoppen 2, ser det ut på följande sättt
-F har till salu en resa för 1900€ eller ekvivalent i bitcoin
-Greenwood köper resan, betalar med Bitcoins
-Den minsta möjliga mängd Bitcoins av det bästa möjliga priset tillgängligt för stunden växlas
-Greenwood säljer 4,254 Bitcoins för 1900€. Någon på börsen betalar 1900€ för att få 4,254. Vad han ska göra med sina bitcoins är oklart. De hamnar i hans plånbok)
- En liten avgift t.ex 0.02 BTC dras av Greenwood Konto (börsen måste ju också leva på något)
----------------------------SHOP 3 ONECOIN SOM BETALNINGSMEDEL?-------------------
(kommer mer imorgon)
Så här ser det ut alltså när nån använder sina bitcoins och säljaren får allt i €.
Samma sak måste FUNGERA MED ONECOINS...MEN DÅ MÅSTE DET FINNAS FOLK I KÖN SOM VILL KÖPA ONECOINS FÖR ATT HA ETT SYFTE MED DET->SPARA, ANVÄNDA.
Om de lyckas få med Onecoin med i gänget som betalningsmedel måste "kärnbolaget" också tjäna något på detta.+ de som betalar med Onecoins måste ha små fördelar som man märker...gentemot Bitcoins och Onecoins.
GLÖM INTE! SHOPPARNA KOMMER INTE SOM I EX1 TA EMOT ONECOINS SOM BETALNING!!!!!
I morgon kommer jag att [b]BESKRIVA NOGGRANT HUR BETALNINGARNA MED ONECOIN KOMMER ATT SE UT OCH ÄR DET NÅGOT SOM JUHA OCH GREENWOOD LYCKAS GÖRA EN REVOLUTION MED!
----BEZ ZMITH HADE EN VÅT ONECOIN KVÄLL MED EN DIAMOND -------
---+Whisky som han bjöd på---och jag drack opp självklart
Jag spratade ett par timmar med en "nästan" diamond idag, han tyckte att jag var i behov av onecoinutbildning och det skulle löna sig för mig att lyssna. Han är 3 steg ovanför mig o pyramiden.
Så hur tror ni att kvällen slutade?
Jag började mycket lungt med att ta reda på hur många konto han har/hur många onecoinshan har /säljer och vad ska han göra med dem framöver. Han tror om mig att jag är en starter som kanske ska uppgradera till Tycoon. Därmed så gick det mesta ut på att övertala hur bra allting är och att alla andra har redan uppgraderat, barometern var då 99 och man skulle bli dubbel så rik DIREKT
-Han har några konton men bara ett premium uppgraderad från tycoon. 30-40.000 onecoin i coinsafe 12 mån. Fick insatsen tillbaka redan från bonusarna. Satsat väldigt hår på Onecoin efter nyåret. Han blev förvånad att jag har inte sponstrat någon alls, men jag svarade...de är inte så svårt...men för mig som förstår sig djupare på detta kan man översätta att jag ljuger desto mer åt dem jag vill sälja.Sen frågade jag, hur hårt jobbar företaget med at ta fram shoppunderlaget? Och vilka personer. Vilka personer visste han. Greenwood, Staffan Liback.och Juha Parhiala.
Det har varit så att om de lyckas få med Onecoin som betalningsmedel måste "kärnbolaget" också tjäna något på detta.. Det räcker inte bara att säga vi har 1.8 miljoner användare eller att dela ut tokens som bonus som galningar. Detta har inte gott som på smort nu i våras..inte så enkelt iaf som Parhiala skröt med shjejker som skulle betala ut löner i Onecoins osv.
-Sen frågade jag:När? Snart...Slutet av Maj enligt Stefan Sjödin.[/indent]
Hela Detta systemet är ju satt på det viset att alla ska bli 100% upptagna med nätverket...att utveckla nätverket då? Bara kopiera korparnas skryt (Parhiala, Greenwood + hitta egna "positiva" uttryck som fastnar lätt i minne. Ett kan vara: NI får se vad som kommer att hända efter 80 dagar! VÄNTA OCH SE!
---------------------------------------------------------------------------------
-Så dagens huvudnummer!!!:
TEMAT:VARFÖR ÄR ONECOIN VÄRDELÖS DÅ SHOPPARNA KOMMER?
HUR FUNGERAR DET? -BEVIS MED EXEMPEL FRÅN SHOPPARNA
----------------BITCOIN VS ONECOIN VS EURO
1-Vi utgick från:
F- SÄLJER EN RESA. Försäljaren av resan tar emot Onecoins/bitcoins/Euro.
Man säljer en resa I Thailand + hotell Pris/person 1900€.
Greenwood köper med EURO,Bitcoins och Onecoins
Annat:
D-Perspn som köper ONEcoins One-exchange Ma-pe
E-Person som köper Bitcoins Bitcoin pörssi 24/7
-------------------SHOP 1)------------
Shoppen räknar ompriserna i € och LISTAR PRISERNA BITCOINS EURO
godkänner Bitcoins Euro likvärdigt.
(Har plånböcker för båda...som ungeärer du är på en torg, säljer grejer tar emot både USD och EURO som betalning)
RESAN TILL THAILAND;=4,75BTC----1900,0€-
HUR SKER HANDELN? Vad kan Greenwood göra? Han har € och BTC i plånboken
Räkna i vilken valuta blir det billigast.
- A- Greenwood betalar listpriseet 1900€ från plånboken. 0-0 efekt båda nöjda.
- B- Greenwood betalar listpriseet 4,75BTC från egen Bitcoinplånbok. (kurs 400€/1BTC ) (0-0 efekt=båda nöjda)
- C- Greenwood betalar med 4,75BTC. Dessa skaffade han för på börsen för 1830 Euro (Försäljaren fich vad han ville,Greenwood sparar 70e) (kurs 385)
- D- Greenwood hittar bättre växlingspris på en annan börs och säljer sina 4,75BTC för 1950€. Försäljaren nöjd. får betalt vad han viller. Greenwood betalar resan med 1900€. 50€ blir kvar till resekassan och t.ex. ena uvsugning.
VINNER MAN MYCKET MED ATT JÄMFÖRA VÄXLINGPRISERNA.
-------------------SHOP 2) ------------
Shoppen har endast plånbok i € men godkänner Bitcoins som "betalningsmedel"
-Priserna visas i Bitcoins och EURO. men endast EURO är 100% att lita på...
Greenwood bestämmer sig att köpa resan för 1900€
men då får han 2 alternativ...betala 1900€ eller i BTC.
i EURO är det inga problem 1900€=1900€
-men betalar han Med Bitcoins...så vill Försäljaren av resan ha alltid 1900€!... dvs mängden som Greenwood måste betala med...påverkas. Greenwood vill växla ut sina Bitcoins mot exakt 1900€. Ju högre kurs han får desto bättre, för då blir de mindre mängd av Bitcoins som kommer att dragas bort av honom
listan på börsen kan se ut t,ex
köpareOm bästa priset han får för sina Bitcoins är 420€..och tillräcklickt många..då sker affärn på direkten (millisekunden)
15st 420€ (4,52BTC) * i parentes hur mycket blir de för 1900€
33st 419€ (4,53BTC)
55st 418€
15st 417€
Tar man med allt som har skett i tradingen i shoppen 2, ser det ut på följande sättt
-F har till salu en resa för 1900€ eller ekvivalent i bitcoin
-Greenwood köper resan, betalar med Bitcoins
-Den minsta möjliga mängd Bitcoins av det bästa möjliga priset tillgängligt för stunden växlas
-Greenwood säljer 4,254 Bitcoins för 1900€. Någon på börsen betalar 1900€ för att få 4,254. Vad han ska göra med sina bitcoins är oklart. De hamnar i hans plånbok)
- En liten avgift t.ex 0.02 BTC dras av Greenwood Konto (börsen måste ju också leva på något)
----------------------------SHOP 3 ONECOIN SOM BETALNINGSMEDEL?-------------------
(kommer mer imorgon)
Så här ser det ut alltså när nån använder sina bitcoins och säljaren får allt i €.
Samma sak måste FUNGERA MED ONECOINS...MEN DÅ MÅSTE DET FINNAS FOLK I KÖN SOM VILL KÖPA ONECOINS FÖR ATT HA ETT SYFTE MED DET->SPARA, ANVÄNDA.
Om de lyckas få med Onecoin med i gänget som betalningsmedel måste "kärnbolaget" också tjäna något på detta.+ de som betalar med Onecoins måste ha små fördelar som man märker...gentemot Bitcoins och Onecoins.
GLÖM INTE! SHOPPARNA KOMMER INTE SOM I EX1 TA EMOT ONECOINS SOM BETALNING!!!!!
I morgon kommer jag att [b]BESKRIVA NOGGRANT HUR BETALNINGARNA MED ONECOIN KOMMER ATT SE UT OCH ÄR DET NÅGOT SOM JUHA OCH GREENWOOD LYCKAS GÖRA EN REVOLUTION MED!
Senast redigerad av ben300 2016-04-08 kl. 05:36.
Senast redigerad av ben300 2016-04-08 kl. 05:36.