Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-19, 19:50
Medlem
så hur gick det?
Citera
2019-06-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shenzu
Så ja jag är 19 år och har säljt sex lite då och då sen jag var 17 på grund av en mamma som knappt kan försörja sig själv. Situationen idag ser fortfarande riktigt dålig ut och jag är ständigt i behov utav pengar. Jag söker jobb men jag får aldrig något, det lilla jag har fått var servitris jobb på nyårsafton. Jag bara söker och söker men får aldrig något för jag har inte avklarad grundskolebetyg.

Soc har jag också försökt med men det är omöjligt att få någon hjälp där på riktigt asså. Och jag har även varit på mikamottagningen vilken var världens mest slöseri med tid och ledde inte till något bra alls.

Grejen är jag hatar mig själv för det jag gör och det känns som ingen tar mig på allvar. Jag hatar alla dessa äckliga män som man egentligen bara har lust att slå ihjäl, vidriga parasiter. Men mitt behov utav pengar för att kunna hjälpa till med räkningar och köpa mat så mamma inte slänger ut mig är stort.

Jag vill inte vara slampig och få horstämpeln på mig, jag vill kunna hitta nån som älskar mig och inte ser mig som smutsig... varje gång jag gör det känns det som att jag sticker en kniv i min själ.

Jag vet seriöst inte vad jag ska göra, finns det någon här som har bra erfarenhet om sånt här liksom?
Det är försent

Du kommer alltid förbli smutsig

Men du kan nog bli älskad ändå

Och säg inte att du redan provat allt innan du sög kuk för pengar

Du tar bara den lättaste vägen när du är på "botten"

Nu ska jag inte döma

Men det finns alltid andra vägar och era resonemang klickar aldrig med mig

Ta det från någon som vet hur det kan vara

Så synd, så synd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera