2015-03-25, 08:59
Medlem
Jagarjagarens avatar
Har tittat på ett set med duellpistoler från http://www.mickessvartkrutsvapen.com/ och undrar nu - är det någon annan på forumet som beställt där ifrån? Vad är era erfarenheter?
Citera
2015-03-25, 13:10
Medlem
Jag köpte min Whitney från honom.

Skulle väl säga att det finns två aktörer på marknaden jag skulle kunna tänka mig köpa av och det är Mickes och Svartkrutskällaren.
Citera
2015-03-25, 17:58
Medlem
Luzurs avatar
Enligt andra samlare jag har diskuterat med så ligger han lite i överkant angående priser, men han måste väl tjäna nått på allt Civil War jox han importerar.
Citera
2015-03-30, 11:22
Medlem
Jagarjagarens avatar
Har nu handlat därifrån. Snabbt hanterat och väldigt service-minded. Enda som gör att man blir lite tveksam är betalningsmodellen - med en överföring till ett bankkonto som enda alternativ. Köpte emellertid lite smått och gott därifrån - beställde grejerna på onsdagen och hämtade ut det på posten på fredagen. Kan klart rekommendera det till andra som är intresserade.
Citera
2015-03-30, 15:27
Medlem
Luzurs avatar
Som sagt, jag har aldrig hört några klagomål angående han, och med dom prisnivåerna så kan man förvänta sig ordentlig service.

Själv fixar jag gevär för under 6000:- via samlarkollegor så det måste vara något alldeles särskilt på lager innan jag skulle handla hos han.
Citera
2025-05-10, 19:48
Medlem
SirPryces avatar
Vad har hänt med Mickes Svartkrutsvapen , har det gått i kk eller ? Köpte en bössa av honom för några år sedan , men nu när jag kollade så är Hemsidan borta .
Citera
2025-05-11, 13:24
Medlem
Sitter häktad för vapenbrott enligt hörsägen...
Citera
2025-05-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvintus8
Aesch, verkligen?
Hoppas inte det, men inte förvånad.
Med det här idiotsamhället var det förstås bara tidsfråga

Luddiga pisslagar
Citera
2025-05-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvintus8

Och vad är det han ska ha gjort enligt denna hörsägen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in