2015-06-29, 08:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Tyckte det överlag var en väldigt bra serie. Dock:

Citera
2015-06-29, 08:33
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Finns på play, ingen aning om varför dom inte visade det på TV. Mycket märkligt.
Citera
2015-06-29, 08:34
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Klassisk förnekelse?
Citera
2015-06-29, 08:44
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Jag missade tyvärr upplösningen.
Kan någon möjligen upplysa om vem mördaren är och varför?
Såg en skymt av att Aksels morsa greps.
Var det hon?
Citera
2015-06-29, 09:15
Medlem
är det säker att detta var första och sista säongen?
fick för mig att det kunnde bli fler när den här omgången hette 'säsong 1'.
Citera
2015-06-29, 12:34
Medlem
Helt värdelöst slut och menlös serie, helt plötsligt så har allt hänt på ett helt annat sätt än som framgått från början och de som borde reagerat på händelser har hållit tyst om dessa och nej nej nej, ingen fortsättning tack på denna skitserie som kunna blivit något bra.
Citera
2015-06-29, 15:40
Medlem
njaexss avatar
Jag tycker sista avsnittet var ganska konstigt, slutet och hur allt hade hänt presenterades så jäkla snabbt ifrån ingenstans typ. Visst det brukar ju vara så i mördarserier att det kommer ledtrådar som inte är äkta till en början, men i denna serie så var ju alla ledtrådar och bevis helt värdelösa fram tills sista avsnittet.
Citera
2015-06-29, 15:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Jag tycker sista avsnittet var ganska konstigt, slutet och hur allt hade hänt presenterades så jäkla snabbt ifrån ingenstans typ. Visst det brukar ju vara så i mördarserier att det kommer ledtrådar som inte är äkta till en början, men i denna serie så var ju alla ledtrådar och bevis helt värdelösa fram tills sista avsnittet.
Tyckte precis samma sak. Det blev lite "platt" om du förstår hur jag menar?
Citera
2015-06-29, 19:29
Medlem
utan.att.stannas avatar
För helvete, vilket dåligt avslut. Allt och ingenting hände pressat som fan på 40 minuter. Klar besvikelse. Men serien fram till detta har varit bra. Bästa norska jag sett på tv öht.
Men hennes förnekelse har varit för stark... O andra sidan förstår man då varför hon betet sig så neurotiskt hela tiden.
Citera
2015-06-29, 21:14
Medlem
Azpers avatar
FAN att man sitter i utlandet och inte kan se sista avsnittet på svtplay. Och ingen webrip rellad heller. Inte ens med pirateplayer kan jag få ner avsnittet tack vare att man sitter där man sitter, Och VPN är inget alternativ här nere då nätet är allt annat än bra. SÅ om det finns någon snäll själ som kan rippa ner avsnittet med ex pirateplay och typ sprenda det? skicka PM isf. Tack på förhand.
Citera
2015-06-30, 08:29
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
FAN att man sitter i utlandet och inte kan se sista avsnittet på svtplay. Och ingen webrip rellad heller. Inte ens med pirateplayer kan jag få ner avsnittet tack vare att man sitter där man sitter, Och VPN är inget alternativ här nere då nätet är allt annat än bra. SÅ om det finns någon snäll själ som kan rippa ner avsnittet med ex pirateplay och typ sprenda det? skicka PM isf. Tack på förhand.
Har inte heller så bra nät här utomlands, men kör på ovpn, fungerade utmärkt att se avsnittet från SVTs sida.
Citera
2015-06-30, 14:25
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Har inte heller så bra nät här utomlands, men kör på ovpn, fungerade utmärkt att se avsnittet från SVTs sida.

Du ska ha ett stort jävla tack för hjälpen! Har nu sett sista avsnittet på playen och kan bara hålla med föregående talare, dom pressade in allting lite för mycket i sista avsnittet, annars en bra serie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in