Tyckte det överlag var en väldigt bra serie. Dock:
... så var det lite märkligt hur man fick reda på vem mördaren var.(Vilket jag misstänkte from avsnitt 3) Eva lyckas lista ut på ett kort ögonblick hur allt gick till, det har hon inte kunnat göra på dom 20 åren sedan mordet begicks? Sedan hade det varit rolitgt och veta hur det gick för företaget, Axel , samt hans son. Vad hände där ?
... så var det lite märkligt hur man fick reda på vem mördaren var.(Vilket jag misstänkte from avsnitt 3) Eva lyckas lista ut på ett kort ögonblick hur allt gick till, det har hon inte kunnat göra på dom 20 åren sedan mordet begicks? Sedan hade det varit rolitgt och veta hur det gick för företaget, Axel , samt hans son. Vad hände där ?
Jag missade tyvärr upplösningen.
Kan någon möjligen upplysa om vem mördaren är och varför?
Såg en skymt av att Aksels morsa greps.
Var det hon?
Helt värdelöst slut och menlös serie, helt plötsligt så har allt hänt på ett helt annat sätt än som framgått från början och de som borde reagerat på händelser har hållit tyst om dessa och nej nej nej, ingen fortsättning tack på denna skitserie som kunna blivit något bra.
Jag tycker sista avsnittet var ganska konstigt, slutet och hur allt hade hänt presenterades så jäkla snabbt ifrån ingenstans typ. Visst det brukar ju vara så i mördarserier att det kommer ledtrådar som inte är äkta till en början, men i denna serie så var ju alla ledtrådar och bevis helt värdelösa fram tills sista avsnittet.
Jag tycker sista avsnittet var ganska konstigt, slutet och hur allt hade hänt presenterades så jäkla snabbt ifrån ingenstans typ. Visst det brukar ju vara så i mördarserier att det kommer ledtrådar som inte är äkta till en början, men i denna serie så var ju alla ledtrådar och bevis helt värdelösa fram tills sista avsnittet.
Tyckte precis samma sak. Det blev lite "platt" om du förstår hur jag menar?
För helvete, vilket dåligt avslut. Allt och ingenting hände pressat som fan på 40 minuter. Klar besvikelse. Men serien fram till detta har varit bra. Bästa norska jag sett på tv öht.
Men hennes förnekelse har varit för stark... O andra sidan förstår man då varför hon betet sig så neurotiskt hela tiden.
FAN att man sitter i utlandet och inte kan se sista avsnittet på svtplay. Och ingen webrip rellad heller. Inte ens med pirateplayer kan jag få ner avsnittet tack vare att man sitter där man sitter, Och VPN är inget alternativ här nere då nätet är allt annat än bra. SÅ om det finns någon snäll själ som kan rippa ner avsnittet med ex pirateplay och typ sprenda det? skicka PM isf. Tack på förhand.
FAN att man sitter i utlandet och inte kan se sista avsnittet på svtplay. Och ingen webrip rellad heller. Inte ens med pirateplayer kan jag få ner avsnittet tack vare att man sitter där man sitter, Och VPN är inget alternativ här nere då nätet är allt annat än bra. SÅ om det finns någon snäll själ som kan rippa ner avsnittet med ex pirateplay och typ sprenda det? skicka PM isf. Tack på förhand.
Har inte heller så bra nät här utomlands, men kör på ovpn, fungerade utmärkt att se avsnittet från SVTs sida.
Har inte heller så bra nät här utomlands, men kör på ovpn, fungerade utmärkt att se avsnittet från SVTs sida.
Du ska ha ett stort jävla tack för hjälpen! Har nu sett sista avsnittet på playen och kan bara hålla med föregående talare, dom pressade in allting lite för mycket i sista avsnittet, annars en bra serie.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!