2015-03-19, 23:27
Medlem
HatarAftonblaskans avatar
Torino ska absolut ha cred! Inter och Roma ska skämmas enligt mig, även om Wolfsburg är bra så borde Inter spelat tusen gånger bättre ikväll.

Hur stora chanser tror ni Napoli och Viola har i kvarten? Fan hade hoppats på Inter och kanske Torino med
2015-03-19, 23:28
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Lol, kemin mellan Hussfelt och Emelie

Katastrof.
Men Emelie är söt...
2015-03-19, 23:30
Medlem
motvalls avatar
2-1 i Amsterdam (skitmål), men så är det bortamålsregeln och bara några få minuter kvar.
2015-03-19, 23:31
Medlem
Två minuters tillägg! Blir nerv.
2015-03-19, 23:32
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Kemin mellan Hussfeldt och...vem som helst? Han är ju fullkomligt bedrövlig.

Jo det har du ju rätt i, men det är nog värst med Emelie..

Det blir ofta lite värre när en "tjej" (kvinna) blir osäker av hans otydliga, förvirrande följdfrågor, tystnad, obekväma pauser, titta åt fel håll eller titta rätt in i en från en halvmeters håll.. etc, etc..
Alla blir helt enkelt obekväma i hans sällskap.. t.o.m Lundh ibland, som jag tror t.o.m hade känt sig bekväm i skyttegravarna på WW1 fronten.

Det är en egenskap.
Senast redigerad av foool13 2015-03-19 kl. 23:41.
2015-03-19, 23:34
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarAftonblaskan
Torino ska absolut ha cred! Inter och Roma ska skämmas enligt mig, även om Wolfsburg är bra så borde Inter spelat tusen gånger bättre ikväll.

Hur stora chanser tror ni Napoli och Viola har i kvarten? Fan hade hoppats på Inter och kanske Torino med

Napoli ska ha minst jämn match mot alla lag. Tuffast mot Sevilla, Zenit och Wolfsburg. Viola är väl knappa dogs mot alla dessa fyra lag (inräknat Napoli). Drömlotten för alla lag är Club Brugge. Kiev och Dnipro känns också som bra lottningar. Bara Napoli och Viola undviker varandra så är jag nöjd.

När det blev klart att fem italienska lag skulle lira EL-slutspel så satte jag ett högt mål om tre lag i kvart, två i semi, och en i final. Det är nu kört, men Italien kan vara nöjt ändå. Och nu börjar det riktigt roliga för Viola och Napoli. En finalplats skulle vara tungan på den italienska vågen, som vi fått uppleva under säsongen.
2015-03-19, 23:38
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:

Instämmer. Torinos fall kom av röda kortet i första matchen. Men men.
Inter; jävla pajasar...
2015-03-19, 23:47
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:

Fiorentina får tillbaka några viktiga spelare nu som har dragits med skador samtidigt som det oerhört tuffa schemat börjar lätta lite. Får vi Wolfsburg eller Sevilla nu i kvarten är jag skeptisk till hur långt det räcker. Alla andra har vi trots allt nog en rimlig chans att slå.
2015-03-20, 00:04
Medlem
Huffensfuffenss avatar
TACK SOM FAN BRÜGGE!!!!

Innan matchen så bettade jag 100 kr på Brugge då fick man 4.0 gånger pengarna. Ser hur dem åker på ett mål och tänker det är kört. Rätt som det var så kvitterar dem och jag känner starkt att dem kan fixa detta. Oddset ligger i detta läge 4.85 eller liknade för en vinst. Tänker allt eller inget och sätter mina sista hundra lappar. Stänger av telefonen vågade ej kolla men sen när jag går in igen senare så ser jag att jag vunnit 1000 kr på den matchen! Vann även någon hundring för Sevilla. Från 500 på kontot till 1700 på en kväll är väl godkänt eller? Var mina Brügge spel galna eller genialiska?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in