2015-03-19, 17:47
Medlem
Svinhudens avatar
Den svarta sjuåringen med mustasch är sötast.
Citera
2015-03-19, 17:49
Bannlyst
Tredje från vänster samt han längst ut till höger ser äldst ut av de alla, de ser ut att vara i 25-årsåldern. De andra ser ut att vara i övre tonåren, runt 18. Tror det här är de "yngsta" flyktingbarnen jag någonsin har sett. Nu har jag bara sett bilder på nätet och de bilderna visar ju uppenbart, vuxna människor. Inget snack om saken. Sedan har jag iofs. aldrig varit på ett boende för dessa så jag kan inte uttala mig mer egentligen.
Citera
2015-03-19, 17:55
Bannlyst
Jag har precis print screenat bilden + texten ifall han skulle få för sig att ta bort bilden, precis som SR tog bort bilden på 14-åriga Ahmed.
Citera
2015-03-19, 17:58
Medlem
deadsets avatar
Hahaha, dagens garv. Löfvén blir ju fullkomligt totalsågad. Detta är alltså Sveriges framtid. Ett "drivet gäng" av "ensamkommande flyktingbarn". Medan riktiga flickebarn på flykt blir kvar i oroshärdarnas närområden, så reser dessa fullvuxna män till Sverige för att gruppvåldta svenska småflickor, gruppråna svenska killar, sätta eld på bilar och kasta sten på polisen.

Ursäkta fördomarna, men detta måste få ett slut.

Herregud.
Citera
2015-03-19, 18:04
Medlem
Jag sitter här och gapskrattar över några av kommentarerna.

"Något som är viktigare än ditt farande runt och komma med ointellgenta bemärkningar:
När avgår du och tar det röda slöddret med dig? Du är inte värdig att vara föreståndare för ett semesterstängt hunddagis".
Citera
2015-03-19, 18:13
Medlem
men alltså.. detta måste väl vara fejk?

Sitter och bara asgarvar. Löfvén är tragisk men helheten blir ju enormt stor humor.

"Läste du en saga för barnen?"
"Ser ut som du var äldst på sammankomsten"

fb-kommentarerna är inte direkt positiva..
Citera
2015-03-19, 18:14
Medlem
XRAHs avatar
Måste säga att kommentarerna var förvånansvärt kritiska och de få indoktrinerade hade inte mycket att komma med förutom de vanliga klyschorna om hur hjärtan måste öppnas. Bra att svetsarn slängde upp denna bild, kan säkert få en del människor att börja förstå vilka vi krav- och kontrollöst släpper in.
Citera
2015-03-19, 18:15
Medlem
jag är chockad och positivt överraskad över kommentarerna. visste att folk börjat lessna men han blir brutalt sågad.
kanske börjar folk äntligen vakna?
Citera
2015-03-19, 18:16
Medlem
Här besöker Löfven en ungdomsgård: http://www.svt.se/cachable_image/1403617430/svts/article2143537.svt/alternates/large/lofven.jpg
Citera
2015-03-19, 18:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
men alltså.. detta måste väl vara fejk?

Sitter och bara asgarvar. Löfvén är tragisk men helheten blir ju enormt stor humor.

"Läste du en saga för barnen?"
"Ser ut som du var äldst på sammankomsten"

fb-kommentarerna är inte direkt positiva..

Det är ju julafton!
Folk verkar börja vakna.
Hoppas att de tar till sig av vad folk skriver.

Det här var kanske vad folket behövde, en bild på Lövet och hans skyddslingar på hans egen facebooksida. Det går ju liksom inte att ifrågasätta. En bild säger mer än tusen ord.

(Sitter och läser kommentarerna om och om igen och njuter...)
Senast redigerad av Pripps3.5 2015-03-19 kl. 18:32.
Citera
2015-03-19, 18:25
Medlem
XRAHs avatar
Och för er som undrar över lite statistik kring ensamkommande baaaarn och deras ålder: http://mobil.svd.se/opinion/hur-manga-ensamkommande-barn-ar-vuxna_svd-3981601 (Länkades bland kommentarerna.)
Citera
2015-03-19, 18:31
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INGASVORDOMAR
Här besöker Löfven en ungdomsgård: http://www.svt.se/cachable_image/1403617430/svts/article2143537.svt/alternates/large/lofven.jpg

Lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in