2015-11-11, 16:49
Medlem
Generalen11s avatar
De ska ju sätta ihop de olika åtalen på ett sätt som de gjorde mot Bergsjön gänget, åklagarna går jävligt mycket på indicier , kommer säkert också visa sig längre fram,
Citera
2015-11-12, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Bry dig mindre så lever du längre.

Trovärdigt. Med andra ord kan du lika gärna hitta på.

Ta och gömd dig bakom skärmen ditt lilla homo.
Citera
2015-11-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Trovärdigt. Med andra ord kan du lika gärna hitta på.

Ta och gömd dig bakom skärmen ditt lilla homo.

Oj, var du tvungen att dra fram artilleriet? Vi får väl se vem som hade rätt eller fel när FUP dimper ner.
Citera
2015-11-12, 21:31
Medlem
Om personen är minderårig så blir de straffrabatt också. upp till 21 får man rabatt så man kan komma ut och skjuta på varandra igen
Citera
2015-11-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voppfopp
Houssein Chit (Shit ) En skit helt enkelt

Adress:

Houssein Chit
Godvädersgatan 8 lgh 1302
418 38 Göteborg

http://www.ratsit.se/19891025-Housse...PCZ2iiyUArDhSI

Klippt.
Bodde han mitt på Friskväderstorget?!
Citera
2015-11-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Bodde han mitt på Friskväderstorget?!

Han var skriven där. Tror inte han spenderade sina nätter hemma hos sina föräldrar dock.
Citera
2015-12-09, 14:33
Medlem
Tidigast ett år efter dubbelmordet på Vår krog och bar på Hisingen kan det bli aktuellt med dom i den stora utredningen som nu omfattar sju personer.
Citat:
Så sent som i går förmiddag anhölls en 18-åring från Biskopsgården misstänkt för mord och medhjälp till mord. Han är tidigare dömd tillsammans med en av de tidigare häktade i målet som också omfattar ytterligare ett mord på Hisingen och två fall av mordförsök i Majorna
http://www.expressen.se/gt/dom-for-krogmorden-tidigast-efter-ett-ar/
Citera
2015-12-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
Nu får ni tänka på att Vårväders är allierade med Tynnered så ni inte missuppfattar det hela hur Vårväders kan vara så starka genom att ta ut friskis & backa . . . Sen att Vårväders kanske ligger bakom mordet på en från Tynnered 2012 så ska jag förklara hur detta ligger till . . . Snubben som blev mulad 2012 L*min umgicks med Tynnered A & Tynnered B var i konflikt med Tynnered A men sedan när Tynnered A blev svaga så gick dem över till Tynnered B & nu är Tynnered två olika gäng i ett . . . Så vilka som är starkast just nu bland förorten måste ju vara Gårdsten/Tynnered/Vårväders/unga Bergsjön gänget . . .

Du som verkar ha koll, hur kommer det sig att det skjuts så lite ute i Tynnered och Västra Frölunda om det finns gäng som är inblandade i dessa konflikter? Händer ju nästan inget där ute, i alla fall inte som man hör om. De flesta konflikterna/incidenterna/morden verkar ju hända i Nordöstra GBG, Biskopsgården och Backa. Majorna killarna som blev skjutna i skallen av de som sitter anhållna, vilket gäng tillhör de(om något)?
Senast redigerad av Eaglesandshit 2015-12-09 kl. 15:23.
Citera
2015-12-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Du som verkar ha koll, hur kommer det sig att det skjuts så lite ute i Tynnered och Västra Frölunda om det finns gäng som är inblandade i dessa konflikter? Händer ju nästan inget där ute, i alla fall inte som man hör om. De flesta konflikterna/incidenterna/morden verkar ju hända i Nordöstra GBG, Biskopsgården och Backa. Majorna killarna som blev skjutna i skallen av de som sitter anhållna, vilket gäng tillhör de(om något)?

Jag antar dels för att dem har redan sänkt de flesta fiender dem haft . . Eller så finns det ingen med tillräckligt med bollar att ge sig på dem . . . De som blev skjutna i Majorna tillhör Majorna & är ej allierade med Tynnered/Västra Frölunda men om man kopplar ihop allt så har dem samma fiender . . . Dem tre som är häktade för krog morden är ju dels misstänkta för det som hände i Majorna så det kan ju hända att det finns lite små prat i mellan om samarbete men det vet tyvärr inte jag så mer än så kan jag inte svara på . . .
Citera
2015-12-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

& om du undrar vilket gänget de tre häktade för krog morden & skjutningen i Majorna tillhör så tror jag att de tillhör den del utav Biskopsgården som är eller var allierade med Backa . . .
Citera
2015-12-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
& om du undrar vilket gänget de tre häktade för krog morden & skjutningen i Majorna tillhör så tror jag att de tillhör den del utav Biskopsgården som är eller var allierade med Backa . . .

Tänkte mer allmänt, svårt att hänga med i var lojaliteterna ligger i dessa kretsar, har ingen som helst insyn i detta.

Ok, Backa gänget har väl blivit rätt illa tilltygade? Vad tror du motivet med attacken vid jaegerdorffsplatsen var? Har de killarna lojaliteter med den andra grupperingen i Biskopsgården? Eller det kanske har med Tynnered att göra och du nämnde att Tynnered har varit kompanjoner med något gäng i Biskopsgården?
Citera
2015-12-10, 02:04
Medlem
Vart kan man läsa det som sas i Berats bil? Kollade i FUPen på 800 sidor men hittade inget....
Någon som kan länka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in