2015-11-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snc
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2891635-man-gripen-efter-krogskjutning

nån som vet vem?
Jobbar på det. Gripandet ägde rum på ett boende för hemlösa(han har bott där av och till i någon månad eller så), Betelskeppet. Killen är runt 170cm lång och kolsvart i hudfärgen. Rätt tanig.
Citera
2015-11-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
Nu får ni tänka på att Vårväders är allierade med Tynnered så ni inte missuppfattar det hela hur Vårväders kan vara så starka genom att ta ut friskis & backa . . . Sen att Vårväders kanske ligger bakom mordet på en från Tynnered 2012 så ska jag förklara hur detta ligger till . . . Snubben som blev mulad 2012 L*min umgicks med Tynnered A & Tynnered B var i konflikt med Tynnered A men sedan när Tynnered A blev svaga så gick dem över till Tynnered B & nu är Tynnered två olika gäng i ett . . . Så vilka som är starkast just nu bland förorten måste ju vara Gårdsten/Tynnered/Vårväders/unga Bergsjön gänget . . .
Du glömde att de är allierade med BMC...?
Citera
2015-11-10, 16:36
Medlem
Svart man från England med rötter från självaste Somalia som går under pseudonym "Silence" är den senaste kulturberikarN^ som blivit gripen. Alltså, den 24-åringen som blev gripen idag och är den SJÄTTE misstänkte i denna massaker. Hur många får en fällande dom månnnnn tro???

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2891635-nytt-gripande-efter-krogskjutning

http://www.ratsit.se/19910222-Ahmed_Abdirahman_Ahmednuur_Warsame_Goteborg/Zm8mM1j-YAqz8Y9b2QeRVxHsQh4COW-z9ritDnSs1D0

Fin kille.
Senast redigerad av Intellectuo 2015-11-10 kl. 16:39.
Citera
2015-11-10, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Svart man från England med rötter från självaste Somalia som går under pseudonym "Silence" är den senaste kulturberikarN^ som blivit gripen. Alltså, den 24-åringen som blev gripen idag och är den SJÄTTE misstänkte i denna massaker. Hur många får en fällande dom månnnnn tro???

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2891635-nytt-gripande-efter-krogskjutning

http://www.ratsit.se/19910222-Ahmed_Abdirahman_Ahmednuur_Warsame_Goteborg/Zm8mM1j-YAqz8Y9b2QeRVxHsQh4COW-z9ritDnSs1D0

Fin kille.

Hur vet du detta?
Citera
2015-11-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
Nu får ni tänka på att Vårväders är allierade med Tynnered så ni inte missuppfattar det hela hur Vårväders kan vara så starka genom att ta ut friskis & backa . . . Sen att Vårväders kanske ligger bakom mordet på en från Tynnered 2012 så ska jag förklara hur detta ligger till . . . Snubben som blev mulad 2012 L*min umgicks med Tynnered A & Tynnered B var i konflikt med Tynnered A men sedan när Tynnered A blev svaga så gick dem över till Tynnered B & nu är Tynnered två olika gäng i ett . . . Så vilka som är starkast just nu bland förorten måste ju vara Gårdsten/Tynnered/Vårväders/unga Bergsjön gänget . . .

Berat fick väl stryk av någon i unga bergsjögänget?

vilken av falangerna i gårdsten allierad med vårväders?
Citera
2015-11-10, 19:47
Medlem
Tror ni någon golat?

Borde vara någon som golat när det står livsstid straff på spel ?
Citera
2015-11-10, 21:51
Medlem
Jävlar vad åklagarna är i fart, väldigt mycket bevis och annat som samlats in de senaste månaderna! Skulle gissa på att någon av GM fått någon slags "breakdown" och bestämt sig för att vittna emot dem andra GM, med tanke på all bevis som plötsligt börjat träda fram.
Citera
2015-11-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Hur vet du detta?

Bry dig mindre så lever du längre.
Citera
2015-11-10, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxLee.Interprize
Jävlar vad åklagarna är i fart, väldigt mycket bevis och annat som samlats in de senaste månaderna! Skulle gissa på att någon av GM fått någon slags "breakdown" och bestämt sig för att vittna emot dem andra GM, med tanke på all bevis som plötsligt börjat träda fram.

Kan ju också vara att nån av dom gripna faktiskt är oskyldig och med dubbelmord (varav en oskyldig), alla skadade och mordet på en vårväderskilles far därefter så är livstid mycket troligt. Om det enda man gjort då är att hjälpa dom man trodde var vänner som har ljugit för en så kanske ett nytt liv långt bort från biskop är just vad man behöver.

Jag undrar om nån vet vad som hänte med M*hamed Mussa ( * = o eller u ) ?
Citera
2015-11-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Kan ju också vara att nån av dom gripna faktiskt är oskyldig och med dubbelmord (varav en oskyldig), alla skadade och mordet på en vårväderskilles far därefter så är livstid mycket troligt. Om det enda man gjort då är att hjälpa dom man trodde var vänner som har ljugit för en så kanske ett nytt liv långt bort från biskop är just vad man behöver.

Jag undrar om nån vet vad som hänte med M*hamed Mussa ( * = o eller u ) ?

Oskyldig och oskyldig.. Dessa herrar sitter ju misstänkta för mord av en anledning och om en av dem nu bestämt sig för att erkänna så är hen knappast oskyldig! Hjälpa säger du.. Ja, till mord! Detta är grova brott, och en sådan person kan definitivt inte anses som oskyldig!
Citera
2015-11-11, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxLee.Interprize
Oskyldig och oskyldig.. Dessa herrar sitter ju misstänkta för mord av en anledning och om en av dem nu bestämt sig för att erkänna så är hen knappast oskyldig! Hjälpa säger du.. Ja, till mord! Detta är grova brott, och en sådan person kan definitivt inte anses som oskyldig!

Ja några, eller alla, skyldiga sitter nog, tänkte mer på att nån vrålat ut 'var det mina grejer eller?' angående vapnen dom hittade i bilen. I övrigt sörjer jag inte om idioter som skjuter vilt på restauranger och avrättar en oskyldig person får livstid.
Citera
2015-11-11, 15:35
Medlem
Citat:
En sjätte ung man kommer inom kort att begäras häktad för inblandning i vansinnesskjutningen på Vår Krog & Bar i Biskopsgården i mars.

Det handlar om den 24-åring som greps under tisdagen och som fortfarande sitter anhållen.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2893101-varvadersmorden-jag-vill-ha-honom-haktad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in