Citat:
Ursprungligen postat av
SoaG
Får du tillräckligt med sömn, hur många timmar per natt brukar du sova, sitter du uppe länge vid datorn, mobilen, tv:n med ljus skärm? Har du fått dåligt med sömn i en längre period kan detta påverka dina känslor och gör att du kanske inte känner dig öppen och positiv som vanligt.
Men herregud!
Citat:
Ursprungligen postat av
gemenemannen
Har stora problem att öppna upp mig och vara social. Jag har inte social fobi, men jag blir som en jävla mussla som sluter sig så fort jag är i nya grupper/bland nytt folk, så jag blir väl alltid den där tråkiga tysta typen tyvärr.
För cirka två år sedan var jag sjukt deprimerad och ville bara vara för mig själv, men det har blivit bättre nu och jag vill faktiskt lära känna folk och inte vara en ensam loser resten av livet. Men när jag än försöker ändra mitt beteende, så låser det sig helt och jag förblir i samma situation (tillsluten och tillbakadragen, och det är ju fan ingen som vill ta kontakt med en sån).
Börjar lessna på att vara ensam -.-
Varför inte den där tysta, starka, mysteriska typen?
Alla är olika. Vissa är spexare. Andra är djupare, mer avvaktander eller vadsomhelst.
Jag vet inte hur du är men acceptera den du är. Försök inte vara nåt du inte är bara för att
du tror att det är så man ska vara. Du vill ändå träffa nån som faller för såna som dig?
Det är svårt att träffa nån. Särskilt för killar. Satsa på att må bra istället. Ditt fokus nu får dig att må dåligt.