Hej, jag är inne på det här med performance art. Jag läser på konstfack och heter Erica.
Jag älskar SD och hatar invandrare och gör allt för att förstöra för dem. För några månader sedan insåg jag att jag kunde göra dett konstprojekt av mitt hat.
Så jag planerade, började läsa om islam och judar. Tillslut reggade jag det här flasbhackkontot för att låtsas vara muslim, jude/invandrare. Så senaste tiden har jag suttit och trollat på forumet.
Tanken är att jag ska fortsätta så här för att avsluta det hela med att jag går och röstar på SD. Jag håller just nu på och gör en film om mitt projekt och hoppas att den ska visas upp på filmgalan

.
Nu har gröten svalnat så att säga, alla vet att jag är ett troll. Det kommer också bli en del av dokumentären. Och tanken är att jag härifrån ska göra en come-back, som en twist i dokumentären. Vad det innebär får ni se om ni ser filmen sen

.
Jag tänkte fråga lite om era erfarenheter av liknande projekt. Vad har ni för tips till mig? Är t ex kvantitet eller kvalitét på trollningarna viktigast i en sådan här film? Finns det liknande projekt som ni kan rekommendera för inspiration (låt det inte gå OT bara)?