2016-03-29, 23:36
Medlem
ace_secs avatar
Samirs pappa pratar som om han vore ägare och VD för Volvo.
När han i själva verket driver en liten krog/pizzeria
Citera
2016-03-29, 23:47
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Strunta i Jeppe och Mia. Trean borde fatta att framtiden ligger i en serie med döttrarna Parnevik på college. En serie som följde dem skulle locka lika många tittare som de b-gäster som gästat familjen Parnevik de senaste två åren.

+1 på den!

De får en betald utbildning mot att 10 avsnitt spelas in. En VÄLDIGT bra deal!

Parneviks MÅSTE fortsätta i någon form!
Citera
2016-03-30, 01:16
Medlem
kukflashs avatar
Ifall Rebecca och Fiona hade betett sig sådär hemma hos mig skulle dom åkt ut med huvudet före. Fattar inte varför "starka självständiga kvinnor" ska bete sig som rövhål? Man kan väl vara självsäker och trevlig mot andra.

Och vad är vitsen med att springa runt i 20cm höga buffaloskor? Har dom såna längdkomplex?
Citera
2016-03-30, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Ifall Rebecca och Fiona hade betett sig sådär hemma hos mig skulle dom åkt ut med huvudet före. Fattar inte varför "starka självständiga kvinnor" ska bete sig som rövhål? Man kan väl vara självsäker och trevlig mot andra.

Och vad är vitsen med att springa runt i 20cm höga buffaloskor? Har dom såna längdkomplex?

Instämmer! Känns bara som, WTF väx upp! Respektlösa och noll social kompetens. Vilka är de egentligen, jag har då aldrig sett eller hört namnen. Var de arga snickaren som hjälpte dem med spacklet? Såg ut som det hade gått åt en sisådär 10 kg per flickebarn.
Kanske är därför serien läggs ner, ingen A-kändis vill besöka P, stället blir det D- och E-kändisar....
Citera
2016-03-30, 12:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Ja, vad var det där för något?
Klampa in och hugga ta i (andras) alkohol, det första man gör.
Och deras politiksnack var ju ett rapande utan dess like. Överlägset, hjärntvättat, skitsnack.

Blev lite besviken på att Mia eller Jesper inte sa till dem.
Arga snickaren kunde väl gett dem lite pisk, åtminstone.

Var för övrigt det märkligaste avsnittet i hela serien.
Dropp, mot bakfylla?
Och även barnen fick?!

Och Samir och hans farsa....

Tja, de slutade inte programserien på topp, precis.
Citera
2016-03-30, 17:57
Medlem
Nu när man har sett resultatet av den senaste och sista säsongen så undrar jag om det var ett endaste avsnitt som dom inte drog upp hat dom blivit utsatta av under årens lopp?

Inte så att jag tycker jättesynd om dom, snyftscenerna gick inte hem.
Citera
2016-03-30, 22:50
Medlem
Jag tror inte det blir fler säsonger, eftersom hypen och deras egobooster har uteblivit denna säsong
Citera
2016-04-01, 01:20
Medlem
lillekillens avatar
Det var en bra serie men sista avsnittet gav inte något begär för fler säsonger direkt..
kasst att sluta med det sämsta avsnittet..
Citera
2016-04-02, 14:44
Medlem
Skön serie!

Nån som vet varför Peg pratar betydligt bättre svenska än de andra barnen?
Citera
2016-04-02, 16:11
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Skön serie!

Därför att hon kanske är smartare än dom andra barnen?
Citera
2016-04-02, 17:11
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Skön serie!

Hon känns mer "svensk tjej" än de andra syskonen om man säger så - feminist, vänster, och vansinniga åsikter i övrigt. Hon försökte ju bonda/slicka röv rejält med Rebecka&Fiona, säkerligen har hon en Sverigeflytt/karriär i planerna. Hon är möjligen intelligentare än Penny - men det känns inte som någon bedrift i sig...
Citera
2016-04-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hon känns mer "svensk tjej" än de andra syskonen om man säger så - feminist, vänster, och vansinniga åsikter i övrigt. Hon försökte ju bonda/slicka röv rejält med Rebecka&Fiona, säkerligen har hon en Sverigeflytt/karriär i planerna. Hon är möjligen intelligentare än Penny - men det känns inte som någon bedrift i sig...
Sant. Penny känns å andra sidan extremt amerikansk. Lustigt att syskon kan bli så olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in