2016-03-19, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är så dyrt för familjen att Parneviks fru inte har råd att köpa smink längre.

Det är väl bra att någon kan visa upp sig osminkad och inte ställa upp med en falsk fasad i TV!
Citera
2016-03-22, 20:27
Moderator
Dr Kings avatar
Björn Gustafsson kändes otroligt offside när han följde med Parneviks på deras båt till Bahamas.
Citera
2016-03-22, 22:35
Medlem
Kvällens avsnitt var det första denna säsong där det hände lite saker. Tidigare avsnitt har varit snack i köket, snack på båten vid bryggan eller och korta utflykter med blandad framgång.

Jag som har uppfostrat 4 barn är full av beundran för harmonin inom Parneviks. Barnen verkar ha väldigt stark självkänsla med ödmjukhet inför sig själva och andra (vilket aldrig är garanti oavsett levnadsstandard).

Pennys pojkvän är en lucky bastard...
Citera
2016-03-22, 23:26
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Kvällens avsnitt var det första denna säsong där det hände lite saker. Tidigare avsnitt har varit snack i köket, snack på båten vid bryggan eller och korta utflykter med blandad framgång.

Jag som har uppfostrat 4 barn är full av beundran för harmonin inom Parneviks. Barnen verkar ha väldigt stark självkänsla med ödmjukhet inför sig själva och andra (vilket aldrig är garanti oavsett levnadsstandard).

Pennys pojkvän är en lucky bastard...

Underbart program ikväll! =) Massa action!

Underbara föräldrar och underbara barn! Och kul gäster!

Dock undrar jag hur Adam å hans tjej tänkte! En bäbis på en båt utan någon som helst säkerhetsanordning/flytväst. Kunde slutat illa!
Citera
2016-03-23, 12:44
Medlem
enfindams avatar
Vackra bilder från Bahamas lockar säkert en och annan turist. Oerhört underhållande serie som visar ett liv de flesta av oss bara kan drömma om.
Citera
2016-03-23, 13:00
Medlem
AndersM79s avatar
Jag är imponerad över hur jordnära och sympatiska döttrarna Parnevik är. De hade lätt kunnat vara världens brats eller bimbos. Extra plus till gårdagens orgie i bikinibilder av de tre skönheterna.

Det är rätt kul att varje gång Jesper närmar sig ett fordon - oavsett typ - så blir det något fel på detta...
Citera
2016-03-24, 06:48
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Det var som fan, Pegs låt "Ain´t No Saint" ligger två på Spotify (svenska topplistan) samt sexa på svenska iTunes. Helt okej låt faktiskt.........
Nu är Peg etta på svenska topplistan på Spotify. Kanske får hon snart ett samtal från Klister Björkman och erbjudande om att vara med i melodifestivalen 2017. Kom ihåg var ni hörde det först. Frågan är om Klister förstår vilken löpsedelsskapare Peg, Jeppe och resten av familjen Parnevik skulle kunna bli vintern 2017.
Citera
2016-03-24, 11:27
Medlem
100ccs avatar
Jag undrar hur Parneviks är när kamerorna är släckta det framstår i programmet att de är världens lyckligaste familj annars
Citera
2016-03-28, 20:40
Medlem
skäggmannens avatar
Det är ett lite märkligt programformat, varje gäst får för lite utrymme. Längre program tills nästa säsong, eller färre gäster.

Sen vill man ju inte gärna se det programmet när någon av gästerna råkar döda grannflickorna med en golfsving heller, känns som det är ruskigt nära hela tiden
Citera
2016-03-29, 21:50
Medlem
emma80s avatar
Verkar dock inte bli någon mer säsong.

Tisdagens avsnitt av "Parneviks" i TV3 blir det sista någonsin. Efter två säsonger har familjen gemensamt beslutat att lägga ner programmet.

Anledningen till avhoppet är att inspelningarna sätter för stor stress och press på familjen, de kan inte längre få ihop schemat, berättar Mia Parnevik.

– Vi kan inte få ihop det om jag ska vara helt ärlig. Alla barn är utspridda överallt, Jesper spelar golf och det är svårt att få ihop allas schema.

http://www.expressen.se/noje/darfor-laggs-tv3s-succe-parneviks-ner/

Citat:
Ursprungligen postat av skäggmannen
Det är ett lite märkligt programformat, varje gäst får för lite utrymme. Längre program tills nästa säsong, eller färre gäster.

Sen vill man ju inte gärna se det programmet när någon av gästerna råkar döda grannflickorna med en golfsving heller, känns som det är ruskigt nära hela tiden
Citera
2016-03-29, 22:25
Medlem
enfindams avatar
Underhållande avsnitt med bl. a Arga snickaren och Samir. Det är väl bara i USA som man kan beställa hem en bil som ger dropp mot bl. a baksmälla (!).
Citera
2016-03-29, 23:19
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Verkar dock inte bli någon mer säsong.

Tisdagens avsnitt av "Parneviks" i TV3 blir det sista någonsin. Efter två säsonger har familjen gemensamt beslutat att lägga ner programmet.

Anledningen till avhoppet är att inspelningarna sätter för stor stress och press på familjen, de kan inte längre få ihop schemat, berättar Mia Parnevik.

– Vi kan inte få ihop det om jag ska vara helt ärlig. Alla barn är utspridda överallt, Jesper spelar golf och det är svårt att få ihop allas schema.

http://www.expressen.se/noje/darfor-laggs-tv3s-succe-parneviks-ner/
Strunta i Jeppe och Mia. Trean borde fatta att framtiden ligger i en serie med döttrarna Parnevik på college. En serie som följde dem skulle locka lika många tittare som de b-gäster som gästat familjen Parnevik de senaste två åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in