2015-05-04, 20:59
Medlem
Omorals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litetmongobarn
Kul att Peg klagar på att Penny bara är intresserad av att ''Tänka på hur man ser ut, vara smal och att alla killar vill ha en''. När deras Snapchat är endast fylld med selfies på Peg själv.
Hon är medveten om att hennes systrar är snyggare än vad hon är. Därför vill hon trycka tillbaka deras utstrålning så hon själv kan sola i uppmärksamheten. Tror jag.
Citera
2015-05-04, 20:59
Medlem
StorJohns avatar
Härligt program! Jordnära familj.

Hur mycket tror ni de får för varje avsnitt btw?
Citera
2015-05-04, 23:22
Medlem
trickydicks avatar
Edward

Synd att det är slut.
Citera
2015-05-05, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omoral
Hon är medveten om att hennes systrar är snyggare än vad hon är. Därför vill hon trycka tillbaka deras utstrålning så hon själv kan sola i uppmärksamheten. Tror jag.

Vart i helvete ser den yngsta systern bättre ut än Peg menar du? http://gfx.bloggar.aftonbladet-cdn.se/wp-content/blogs.dir/381/files/2015/02/IMG5380.jpg

Nu borde jag istället diskutera och tillföra något till själva serien men efter dem hånen hon får utstå så fokuserar jag inte på det. Hon är enligt mig den av systrarna som har riktig karaktär både utseende och personlighetsmässigt. Det verkar jag ju dock vara ensam om att tycka.
Citera
2015-05-05, 02:42
Medlem
harems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Skönt annars med svenskar såsom Parnevik och Brolin som verkar vara väldigt ödmjuka, men samtidigt lever rätt baller..

Brolin är inte direkt tät.

Träffar och pratar med honom rätt ofta i och med jobbet.
Åker en Saab 9-5 Kombi om jag inte missminner mig, gör diverse ströjobb, men han lever rätt medelsvensson.
Otroligt varm och genuint vänlig människa dock, otroligt synd att många har en bild av honom som en fet "torsk".
Snygg fru så inåt helvete, avsnittet på TV3 gav henne inte rättvisa.
Citera
2015-05-05, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Otroligt varm och genuint vänlig människa dock, otroligt synd att många har en bild av honom som en fet "torsk".
Brolin fick ju bra respons när han var med i SVT:s Mästarnas mästare för några år sen, men då minns jag det var lite reaktioner (åtminstone i media) att man skulle förvånas över att Brolin var en så trevlig person. Oklart varför man skulle dömt ut honom innan, för mig har Brolin alltid varit bronshjälten och en av våra absolut största fotbollsspelare.

Ambassadör för spelbolaget Unibet bland annat.
Citera
2015-05-05, 05:01
Medlem
harems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Brolin fick ju bra respons när han var med i SVT:s Mästarnas mästare för några år sen, men då minns jag det var lite reaktioner (åtminstone i media) att man skulle förvånas över att Brolin var en så trevlig person. Oklart varför man skulle dömt ut honom innan, för mig har Brolin alltid varit bronshjälten och en av våra absolut största fotbollsspelare.

Ambassadör för spelbolaget Unibet bland annat.

Det är kanon. Jag vet inte riktigt varifrån ogillandet kommer ifrån, kanske för att han gick upp i vikt och likt Ronaldo och Maradona rynkar man på näsan och tänker avdankad fotbollsspelare, ingen karriär kvar, kokain osv.
Bara teorier, tråkigt dock med tanke på att Brolin som sagt är en jordnära jävel!
Citera
2015-05-05, 19:41
Medlem
xaniixs avatar
Kolla på avsnittet idag och dom va ledsen över något dom berätta säkert varför men tro jag missa det. Så kan någon bara vara snäll och berätta vad och varför dom va ledsna?
Citera
2015-05-05, 20:16
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Kolla på avsnittet idag och dom va ledsen över något dom berätta säkert varför men tro jag missa det. Så kan någon bara vara snäll och berätta vad och varför dom va ledsna?

En klasskamrat till Philippa hade skjutit sig själv.
Citera
2015-05-05, 20:43
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
En klasskamrat till Philippa hade skjutit sig själv.

Jaha tack för att du fyllde i den missade pusselbiten, men är det något att vara ledsen över? Skulle någon ifrån min gamla klass tagit livet av sig inte fan skulle jag blivit ledsen...
Citera
2015-05-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Brolin är inte direkt tät.

Träffar och pratar med honom rätt ofta i och med jobbet.
Åker en Saab 9-5 Kombi om jag inte missminner mig, gör diverse ströjobb, men han lever rätt medelsvensson.
Snygg fru så inåt helvete, avsnittet på TV3 gav henne inte rättvisa.

Saaben hade han -09 och rätt tät är han tror jag.
http://wwwc.aftonbladet.se/sport/9812/17/grafik.html

Brolin är underbar!!
Citera
2015-05-05, 22:13
Medlem
William Hainess avatar
Jösses. Barnen hade haft klasskamrater som begått självbord. I plural.

*** TÄNKER INTE SKRIVA UT MINA TANKAR ***
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in