2015-04-28, 15:47
Medlem
xaniixs avatar
[quote=trickydick|53160479]Du kan inte speciellt mycket om fotboll va?

Nej det kan jag inte eftersom jag aldrig kolla på fotboll. Men istället för att vara så lite halv dryg kan du väl berätta vem han är?
Citera
2015-04-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Du kan inte speciellt mycket om fotboll va?

Nej det kan jag inte eftersom jag aldrig kolla på fotboll. Men istället för att vara så lite halv dryg kan du väl berätta vem han är?
Du tror inte att han är en gammal fotbollsspelare?
Citera
2015-04-28, 17:34
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wsop
Du tror inte att han är en gammal fotbollsspelare?

Nu ska du inte vara sån, men jag googla det hans namn och tydligen så är han eller var en av Sveriges bästa spelare genom tiderna. Men det är roligt att han också få lite 15 min fame i tv rutan, uppskatta han nog.
Citera
2015-04-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Nu ska du inte vara sån, men jag googla det hans namn och tydligen så är han eller var en av Sveriges bästa spelare genom tiderna. Men det är roligt att han också få lite 15 min fame i tv rutan, uppskatta han nog.
Brolin är väl med i tv rätt ofta ändå i olika sammanhang. Helt sjukt att du inte visste vem det var, även om du inte tittade på fotboll under 90-talet.
Citera
2015-04-29, 00:28
Medlem
[quote=xaniix|53160896]
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Du kan inte speciellt mycket om fotboll va?

Citat:

Du får så många outs för att slippa skämma ut dig som du missar. Men uppenbarligen är Google inte något för dig, du frågar hellre på Flashback.
Citera
2015-04-29, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etziiia
Är det bara jag.... eller är det mest "vänsterfolk" med i Parneviks?

Kartellen, Ohly och en massa rappare.....
Nej, produktionen kör rätt hårt på vinkeln att det ska vara kontraster: typ att en gäst får representera arbetarklass eller annan samhällskultur och kastas in i en helt annan värld av "lyx". Sen blir det rätt schablonartat att just hiphopen ska vara ungdomligt och exotiskt.

Parnevik själv är ju inte direkt någon Svensson Svensson-typ heller, utan har ju varit i samma skor när han valt bort mer traditionellt, standardliv för att leva på golfen.

Skönt annars med svenskar såsom Parnevik och Brolin som verkar vara väldigt ödmjuka, men samtidigt lever rätt baller. Jag tycker t.ex. Lindeberg var skön som köpte ett armband för $37k bara för att han kan visa de jävlarna att han inte är en lodis, men att spendera sina pengar så är det ju många svenskar som föraktar.
Citera
2015-04-29, 08:22
Medlem
xaniixs avatar
[quote=ELKARTELL|53166988]
Citat:

Du får så många outs för att slippa skämma ut dig som du missar. Men uppenbarligen är Google inte något för dig, du frågar hellre på Flashback.

Ja men vadå? Trodde man skulle få hjälps istället för halv dryga svar här.
Citera
2015-04-29, 17:31
Medlem
elgecys avatar
[quote=xaniix|53168559]
Citat:
Ursprungligen postat av ELKARTELL

Ja men vadå? Trodde man skulle få hjälps istället för halv dryga svar här.

Hjälp dig själv.
Citera
2015-04-30, 23:44
Medlem
Litetmongobarns avatar
Kul att Peg klagar på att Penny bara är intresserad av att ''Tänka på hur man ser ut, vara smal och att alla killar vill ha en''. När deras Snapchat är endast fylld med selfies på Peg själv.
Citera
2015-05-02, 20:34
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Vem i hela helvete är Elliphant?

Vet ej, men det hjälpte inte hennes varumärke att medverka i programmet.

Vissa ska enbart syssla med musik och ej exponera sig med delfinknull, potentiella våldtäkter i Indien etc etc
Citera
2015-05-04, 20:09
Medlem
Edward Blom och Ravellibröderna!!
Blom är en favvo!!!!
Citera
2015-05-04, 20:39
Medlem
Lite långsamt här ikväll

Någon som vet mer om personen som de talar om, den som sköt sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in