2015-03-17, 22:51
Medlem
VDn höll en presentation hos Redeye ikväll.
Imorgon presenterar han bolag i Köpenhamn på InvestorDagen, Danmarks största aktiemässa; http://www.shareholders.dk/kampagne/...havn_2015.aspx
Citera
2015-03-18, 22:50
Medlem
Presentationen hos Redeye igår 17 mars: https://redeye.solidtango.com/video/cantargia?utm_campaign=cantargia&utm_medium=rss&ut m_source=rss
Citera
2015-03-19, 17:52
Medlem
Analys på Redeye:

Som att stjäla godis...
http://www.redeye.se/aktiebloggen/ca...t-stjala-godis
Citera
2015-03-20, 14:40
Medlem
kan bli intressant, köper på mig lite.
Citera
2015-03-20, 16:13
Medlem
Sneks avatar
Har bra magkänsla för Cantargia. Köpte in mig på 8,70 vilket känns som ett mycket bra pris.
Citera
2015-03-23, 12:18
Medlem
Sneks avatar
Härligt rally upp idag 28%. Kul att äga.
Citera
2015-03-23, 17:26
Medlem
-Mystics avatar
Var tyvärr lite sen, då jag inte har mycket kapital fritt just nu så köpte jag på mig ett gäng TO's. Så jag är också nöjd
Citera
2015-03-25, 19:33
Medlem
framtands avatar
Ja det var ju århundradets miss att hoppa över den här, det blev ju 100% avkastning tillslut.
Fan att man inte är mer våghalsig...
Citera
2015-03-25, 20:36
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Ja det var ju århundradets miss att hoppa över den här, det blev ju 100% avkastning tillslut.
Fan att man inte är mer våghalsig...

Jag har ingen jävla aning om medbolag men köpte in mig ordentligt en dag när jag låg bakfull och hade ingen aning om varför men det kändes bra.

Nu har aktien rusat och jag funderar på att kamma hem vinst eller om jag ska vänta. Vet du varför aktien rusade särskilt mycket idag? Jag ser inga nyheter som ska ha presenterats.
Citera
2015-03-25, 20:39
Medlem
Sålde 2/3 delar av mitt innehav innan stängning, Är nöjd med vinsten...men skulle inte förvåna mig om den rusar imorgon efter presentationerna också. Fler lär få upp ögonen för företaget .
Det är väl en Gabather resa i denna också. Dock tror jag på båda företagen men blir alltid för uppumpade i början....
Citera
2015-03-25, 20:41
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Sålde 2/3 delar av mitt innehav innan stängning, Är nöjd med vinsten...men skulle inte förvåna mig om den rusar imorgon efter presentationerna också. Fler lär få upp ögonen för företaget .
Det är väl en Gabather resa i denna också. Dock tror jag på båda företagen men blir alltid för uppumpade i början....

Där ser man. Cantargia har potential att bli min bästa aningslösa(och medvetna) investering någonsin.
Citera
2015-03-25, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Jag har ingen jävla aning om medbolag men köpte in mig ordentligt en dag när jag låg bakfull och hade ingen aning om varför men det kändes bra.

Nu har aktien rusat och jag funderar på att kamma hem vinst eller om jag ska vänta. Vet du varför aktien rusade särskilt mycket idag? Jag ser inga nyheter som ska ha presenterats.

Vinsthemtagningar från första uppgången på 47% varade i 1/5dag ungefär... sen tog det fart igen idag på eftermiddagen! inte alltför ovanligt,sedan är det presentationer i "sedermeradagen" och fler folk lär få upp ögonen för företaget. Fortf inte speciellt välkänt bolag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in