Det absolut sjukaste av allt är ju att "ni" alla, folk ja... säkert 98% av befolkningen på jorden, köper rakt av vad auktoriteterna säger till dem. Utan att fundera alls eller ifrågasätta deras motiv.
Det säger ju sig själv att hela läkemedelsbranschen är till för att tjäna pengar på vanliga människors (befolkningen) idioti och robotliknande beteende att följa flocken vart än den leder. Det finns bevisat åtskilliga gånger hur Aids är framskapat i ett labb, för att folk skall bli sjuka och sedan behöva KÖPA medicin för att bli "frisk" igen, eller dämpa.
De flesta mediciner på marknaden har som uppgift att göra och framförallt HÅLLA folk sjuka, så att de gång på gång tvingas köpa mer och mer medicin för att inte bli sjuka... haha, jag garvar ihjäl mig av det här!! Jag har åkt på svåra influenser två gånger de senaste 4 åren - varav båda gångerna botade jag mig själv med enbart vatten och mycket föda under 3-4 dagar = fullt frisk. Efter den senaste insjukningen har jag varit fullt frisk konstant medan vinterkräksjukor och ebolavirus flugit förbi var och varannan dag
Varför är folk som använder nässpray alltid rinniga i näsan? Varför har folk som använder Alvedon alltid huvudvärk eller alltid återkommande åtminstone? Varför är äldre människor oftare sjuka? Jo, för att dem använder "medicinen" som läkemedelsbranschen säger gör dem friska. Det roliga är att de flesta inte tror på att bröstmjölk botar både cancer och hudeksem. Synd för dem och bra för mig som känner till all denna "alternativa" medicin. Det finns bevisat gång på gång hur människor har lyckats "trolla bort" tumörer stora som tennisbollar med hjälp av bröstmjölk, positiv energi och all typ av nyttig föda i största allmänhet. Men eftersom folk sedan födseln blir itutade av "staten" och samhället att man skall gå till läkaren när man är sjuk och äta medicin etc. etc. Så tror dem ju självklart på detta... Jag hade dock turen att slippa undan denna hjärntvättning på egen hand. Starka gener förmodligen, tillsammans med extremt hög intelligens.
Tänk på detta när ni borstar tänderna idag/imorgon; Tandkräm innehåller både ett ämne som även används i råttgift, samt fluor = vilket samlas i en del av hjärnan och gör att intelligens-nivån sjunker under längre och konstant intag. Ett slags hjärntvättningsmedel helt enkelt, och dom lyckades eftersom 98% av jordens befolkning använder dessa ämnen dagligen (TVÅ gånger om dagen) livet ut
Det roligaste med detta är att det ända som behövs för att hålla bakterier, karies osv. osv. borta är vatten

Det är till och med så att vid användning av vanlig tandkräm så bryts tändernas egna emalj ner och dina tänder är således MER utsatta än om du bara använder vatten och låter kroppens egna försvar göra jobbet! JA, det finns tandlösa som inte borstar tänder och alla fattiga har inga tänder bla bla bla. Tänk lite innan du säger detta; dricker man mycket socker, äter skit, röker osv. osv. så är det klart att det tar kål på tänderna... just därför måste man se till att tvätta rent med vatten efter varje måltid. Eller så kan ni använda tandkräm för det fungerar ju så fint, aldrig haft hål eller karies osv. osv. Eller hur? Nej, men du blir mindre intelligent och mer tillgänglig för auktoriteternas mind-control och propaganda.
Yes. Läs på lite gott folk. Ifrågasätt staten. Tänk lite innan ni trycker i er gift utan att reagera. Har ni någonsin frågat er; "Vad är det egentligen i det här läkemedlet?" Ett första varningstecken kan ju rimligtvis vara att det står på paketet vilka biverkningar som finns. Någonting som är bra för kroppen skall självklart inte orsaka biverkningar

Det finns inga biverkningar med vatten, avocado, bröstmjölk, hallon, cocosfett osv. osv. osv.
Varsågoda, nu gav jag er alla lite tips och råd för framtida liv. Kanske ni sparar 10-15 år tack vare mig ikväll.