Citat:
Ursprungligen postat av
berational
Hej alla på flashback, idag är det pi-dagen. Hur planerar ni att ära detta tal idag?
Själv ska man väl äta paj och pizza och göra lite matematik.

Vad menar du?
Idag är 14/3-15 och inget annat.
Vad gör du mer som amerikaner?
Sätter husnumret framför gatans namn när skriver en adress?
Mäter världen i händer, fötter och kokosnötter istället för att använda det metriska?