2015-03-13, 19:55
Medlem
Litensvennes avatar
Vartfan finner jag ett par vanliga blåa jeans som inte tappar färg och form efter bara tre-fyra tvättar?

Har använt Dr.denims svarta modeller Plenty/Kissy Denim Leggings hela vintern, men de är ju som synes leggings och inte riktiga jeans.

Har fan provat jeans från alla möjliga märken och butiker, och alla tappar form och färg. Vart i hela friden hittar jag ett par vanliga jeans som sitter tight och bra under en lång tid? Helst under tusenlappen
Citera
2015-03-13, 20:06
Medlem
D vettefan asså om du hittar under 1000-pengen.

Jag kör på Dquared, philipp plein och jacob cohen, bra kvalle, bättre att lägga några lappar mer och få riktigt bra jeans än att slänga pengarna i sjön.
Citera
2015-03-13, 21:48
Medlem
Litensvennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllenEdmonds
D vettefan asså om du hittar under 1000-pengen.

Jag kör på Dquared, philipp plein och jacob cohen, bra kvalle, bättre att lägga några lappar mer och få riktigt bra jeans än att slänga pengarna i sjön.

Vart kan jag hitta dom märkena?
Citera
2015-03-13, 21:52
Medlem
Sanoxys avatar
Italienska Albertojeans är vassa, slim och håller formen. Vet inte vart man köper dom, har köpt mina på Grolls. Men har för mig att dom kostade under tusingen.
Citera
2015-03-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litensvenne
Vartfan finner jag ett par vanliga blåa jeans som inte tappar färg och form efter bara tre-fyra tvättar?

Har använt Dr.denims svarta modeller Plenty/Kissy Denim Leggings hela vintern, men de är ju som synes leggings och inte riktiga jeans.

Har fan provat jeans från alla möjliga märken och butiker, och alla tappar form och färg. Vart i hela friden hittar jag ett par vanliga jeans som sitter tight och bra under en lång tid? Helst under tusenlappen

för många år sedan testade Råd &Rön (konsumentverkets tidning) jeans. Köp inte märkesjeans..de har lägst kvalitet..satsa på billiga jeans från varuhus typ Coop forum eller Ullared.

Jag köpte 4 par jeans i Ullared för 12 år sedan. De kostade mellan 69 och 99 kr.......jag använder dem fortfarande.
Bara idioter köper märkesprodukter!
Citera
2015-03-13, 22:41
Medlem
Har hört att Cheap Monday ska vara bra.
Citera
2015-03-13, 22:46
Medlem
takeuschis avatar
Tvätta inte jeans
Citera
2015-03-13, 22:59
Medlem
KillenMedSkillen94s avatar
Replay håller hög kvalitet enligt min erfarenhet
Citera
2015-03-15, 10:54
Medlem
Hej! Jag tycker att APC har väldigt bra kvalite på sin denim. Sedan vill dom ju helst inte att man tvättar dom någonsin i princip men det är en annan historia som du får rådfråga med säljpersonal. Dom hade tidigare en butik i Stockhom men den är nu nedlagd. Annars är jag själv väldigt näjd med Acne och har hittat en modell som jag alltid kör på. Jag har några par från dom som har strech i sig, men kan tänk mig att deras lite mer råa denim håller bättre, faktum är att jag aldrig haft problem med någon annan färg än just de blåa... inte ens de svarta har tappat så värst i färgen. Men under tusenlappen vet jag inte. Dock har de ju butik på Barkay och utanför Göteborg i outleten där, och då ligger de allting 30% under priserna i stan. Jag rekomenderar verkligen Acne! Och kolla upp APC!
Citera
2015-03-15, 12:18
Medlem
timpanis avatar
Jag gillar Evisu!
Citera
2015-03-15, 13:55
Medlem
Har personligen bra erfarenhet av Lee. Tror jag köpte mitt senaste par på JC för under tusenlappen (899?). Eller ifall det var lite över. Skit samma. Bra brallor för runt 1000 spänn.

Edit: Ah, kvinnojeans. Typiskt. Min käresta köper nästan uteslutande Levis, oklart vart hon köper dom och för vad men kan intyga att de sitter bra även efter lång tid
Senast redigerad av VanHel 2015-03-15 kl. 13:58.
Citera
2015-03-15, 15:57
Medlem
timpanis avatar
Lee och Wrangler är också bra!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto