2015-03-11, 18:19
Medlem
Finns det någonstans som det kan tänkas finnas att fixa en privat långivare?

För att göra en lång historia kort så behöver jag en husbil som jag kan sova i när jag är uppe i norge å jobbar..

Har alltså inga pengar till att lösa detta, heller inga värdefulla saker som kan sälja av, och ej kreditvänlig.

Vart kan man ta vägen?

Otroligt tacksam för all hjälp som kan tänkas få, å är öppen för förslag.. MVH
Citera
2015-03-11, 18:46
Medlem
Dom har ju gjort reklam på radio för en sida som Trustbuddy. Är dock osäker på vilka summor man pratar där

Har du testat att googla?

Annars är det nog bekantskapskretsen eller släkten tror jag
För ärligt talat, vem skulle annars låna ut en ganska stor summa till någon man inte känner med absolut noll garantier?
Citera
2015-03-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profile-123
Dom har ju gjort reklam på radio för en sida som Trustbuddy. Är dock osäker på vilka summor man pratar där

Har du testat att googla?

Annars är det nog bekantskapskretsen eller släkten tror jag
För ärligt talat, vem skulle annars låna ut en ganska stor summa till någon man inte känner med absolut noll garantier?

Ja, en billig husbil upp mot 50 lappar hade ju vart nått.. Men du har ju en poäng det du säger att det kan bli svårt att hitta... Det måste väl gå att göra garantier av något slag kan man tycka..
Citera
2015-03-11, 20:27
Medlem
En idé jag kom på nu är kanske om du kunde kolla med någon i norge, och så står den på dennes mark.
Betalar du inte kör dom iväg den och säljer helt enkelt
Citera
2015-03-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profile-123
En idé jag kom på nu är kanske om du kunde kolla med någon i norge, och så står den på dennes mark.
Betalar du inte kör dom iväg den och säljer helt enkelt
Grejen är ju den att jag måste bruka den hela tiden. Menar du att det är större chans att hitta någon i norge ?

Den situationen jag är i nu finns det nog ingen som vill vara i.. ; /
Senast redigerad av Emiiiillll 2015-03-11 kl. 20:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in