Jag har inte fått tillbaka på skatten på några år så har därför inget minne av detta, men är det någon som har Swedbank och brukar kunna se ifall det ska ske en framtida insättning på sitt konto?
Lönen kan jag alltid se dagen innan utbetalning, men enligt Swedbank appen på telefonen lyser skatten med sin frånvaro.
Jag har Swedbank och har aldrig sett en kommande inbetalning från Skatteverket. Det kommer när det kommer och sen så har jag alltid haft otur att få pengar sent och efter att alla andra har fått typ Swedbank suger balle som håller på mynten
Jag har Swedbank och har aldrig sett en kommande inbetalning från Skatteverket. Det kommer när det kommer och sen så har jag alltid haft otur att få pengar sent och efter att alla andra har fått typ Swedbank suger balle som håller på mynten
Menar du med utbetalning eller du en framtida insättning?
Swedbank använder de flesta i min omgivning, och de har alltid varit först ut med utbetalningarna. Men eftersom jag har fått betala tillbaka sedan 2011 så minns jag inte så väl.
undrar här om man inte har fått något brev hem, där dom kräver bevis på resor till och från jobbet eller liknande.. då betyder det att min granskning är klar? eller hur fungerar det?
Menar du med utbetalning eller du en framtida insättning?
Swedbank använder de flesta i min omgivning, och de har alltid varit först ut med utbetalningarna. Men eftersom jag har fått betala tillbaka sedan 2011 så
Jag har nordea och 2012 fick jag den 8 juni trots utb 2/6 och då hann jag få en notis om framtida insättning.
2013 var det utb 1/6 och då fick jag 5/6 och ingen framtida utb.
Min man har swe och har alltid fått före mig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!