2015-03-09, 23:27
Bannlyst
Vem kollar enbart gå girl on girl för att stärka de kvinnliga porrskådisarnas situation fast dennes egentliga favorit är gangbang? Vem kollar nazi-roleplay, vem kollar enbart på anal, vem är deepthroat-älskaren?

Och vem är det som kollar på blöjporr, den fd. politikern som ser ut som en jättebäbis eller kanske dennes ex-fru?

Nå? Fram med era teorier eller har ni rentutav någon snaskig fakta?
Citera
2015-03-09, 23:31
Medlem
Lajtels avatar
Jimmie Åkesson tittar uteslutande på interracial.
Citera
2015-03-09, 23:33
Medlem
BottleBenders avatar
Jag kan garantera att Ullenhag runkar uteslutande till cuckold-porr.
Citera
2015-03-09, 23:41
Medlem
retrospectives avatar
Ja, jag har fakta om riksdagspolitikers porrvanor...

Du behöver förstå att politiker är precis som vanliga jävla människor, således ställer du i princip frågan: "Vilken typ av porr tittar folk på?" Och utöver diskussionstrådar så finns det statistik som besvarar detta.
Citera
2015-03-09, 23:52
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective

Du behöver förstå att politiker är precis som vanliga jävla människor, således ställer du i princip frågan: "Vilken typ av porr tittar folk på?" Och utöver diskussionstrådar så finns det statistik som besvarar detta.

Du inser att vi är i underforumet "Humor"? Även om du själv inte kan se något som helst humoristiskt med tanken på vad olika offentliga personer sysslar med på fritiden, så betyder det inte att andra inte kan det.
Citera
2015-03-09, 23:54
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective

Verkligen?
Citera
2015-03-10, 00:07
Medlem
Svenskares avatar
Vet inte riktigt men jag har fått den känslan av att Reinfeldt skulle vara inne på Ladyboys. Jag vet inte, men han känns som en sådan typ.
Citera
2015-03-10, 00:24
Medlem
AcidGherkins avatar
Politiker är ingen annan art om du tror det. Förutom Beatrice Ask, Åsa Romson, Gustav Fridolin och Annie Lööf. Dessa politiker ses som ytterst sällsynta däggdjur som endast kan hittas i de djupaste djunglar, inlindade i våta tidningspapper som blev borttappade av tyska forskare för ca 125 år sedan.

Säg till om jag glömt nån politiker.
Citera
2015-03-10, 00:31
Bannlyst
Mycket-snack-och-ingen-verkstad-porr är den vanligaste kategorin för politiker, här är ett exempel:
(FB) Sex i Vasastan. Två fyllon försöker pippa snygg brud. Vad är det för ett gäng?
Citera
2015-03-10, 00:48
Medlem
Knotknets avatar
Jag har från säkra källor hört att Stefan Löfven tittar på bögporr i svetsarmiljö.
Citera
2015-03-10, 08:32
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Du inser att vi är i underforumet "Humor"? Även om du själv inte kan se något som helst humoristiskt med tanken på vad olika offentliga personer sysslar med på fritiden, så betyder det inte att andra inte kan det.
Definitivt. Jag påpekar bara att det är en väldigt dum fråga, men ha så kul med era spekulationer.
Citera
2015-03-10, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Jimmie Åkesson tittar uteslutande på interracial.
hahaha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in