2015-03-08, 21:06
Bannlyst
Har haft tur och har fått nattlig utlösning två nätter på raken nu I natt knullade jag tjejens syrra

Detta föranleder mig att det bör göras en seriös sammanställning för hur man lyckas med detta. Tänk om man kunde knulla en ny het tjej varje natt

Mitt tips är iaf att runka dag 1 och hoppas på juva drömmar dag 2 eller 3 - det brukar fungera ganska bra. Har provat att titta på pörr innan jag går och lägger mig utan att runka men kan inte se något förbättrat resultat
Citera
2015-03-08, 21:09
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divad88
Har haft tur och har fått nattlig utlösning två nätter på raken nu I natt knullade jag tjejens syrra

Detta föranleder mig att det bör göras en seriös sammanställning för hur man lyckas med detta. Tänk om man kunde knulla en ny het tjej varje natt

Mitt tips är iaf att runka dag 1 och hoppas på juva drömmar dag 2 eller 3 - det brukar fungera ganska bra. Har provat att titta på pörr innan jag går och lägger mig utan att runka men kan inte se något förbättrat resultat

Lär dig lucid dreaming... och bli ihop med din tjejs syrra istället?
Citera
2015-03-08, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Lär dig lucid dreaming... och bli ihop med din tjejs syrra istället?

Ok. Ska titta på det. Nä, hon kan kvitta - finns ju hundratals brudar man skulle vilja knulla men aldrig har en chans på. Jag menar alla kändisar tex.
Citera
2015-03-08, 22:03
Medlem
Sebzors avatar
Blev din tjej glad när hon fick tvätta dina kallingar? Och hörde hon dig stöna i sömnen?
Citera
2015-03-08, 22:07
Medlem
Berätta inte för din tjej bara. Säg att det var henne du drömde om.

Hur var syrran då, bättre-lika-sämre?
Citera
2015-03-09, 11:41
Bannlyst
Skulle faktiskt påstå att det är goare att knulla i drömmar. Har aldrig haft analsex i verkligheten - enbart i drömmen. Syrran var nog lite goare eftersom jag visste att jag drömde och att jag kunde göra vad jag ville med henne
Citera
2015-03-10, 11:09
Medlem
Landsknechts avatar
Sex kan vara förvånansvärt skönt i drömmar. Jag drömde för ett tag sen att jag hade sex med en tjej jag knullade en del förra sommaren och sexet i drömmen var faktiskt bättre än det riktiga sexet . Om du vill lära dig att klardrömma, kan du alltid söka på "lucid dreaming", så lär du hitta sidor med en hel del bra tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in