2005-10-01, 01:45
Bannlyst
Sverige ska inte stampas på, detta är vårat land, vita svenskar, och här tolereras inga andra som inte värnar om Sverige.

När ska det svenska folket öppna ögonen och se vad som händer runt om i världen, utan skygglappar, och verkligen inta vilken klimat som råder.

Det går inte att sitta still och sakta inta vilket liv just du tycker är ok för stunden, det svenska folket behöver känna en trygghet i att vara vit och svensk.

Tror du niggerna inte är stolta över sin hudfärg? Black power är ok att hylla, men white power. Nej det är fel.

Är stolt, med att vara vit.
Citera
2005-10-01, 01:51
Medlem
Ecstanols avatar
Du har nog postat fel. Detta hör hemma i noveller & lyrik eller humor.
Citera
2005-10-01, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ecstanol
Du har nog postat fel. Detta hör hemma i noveller & lyrik eller humor.

Håna på, det kommer enbart slå emot dig själv.

Jag är vit och jag är svensk, stolt över mitt ursprung och så kommer det att förbli.

PS

Du har möjligt inte en endaste idé om vad ursprung betyder.

DS
Citera
2005-10-01, 02:16
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coby
Håna på, det kommer enbart slå emot dig själv.

Jag är vit och jag är svensk, stolt över mitt ursprung och så kommer det att förbli.

PS

Du har möjligt inte en endaste idé om vad ursprung betyder.

DS
Jag är vit, jag är Svensk, jag vet vad ursprung betyder, och jag håller med Ecstanol...

Jag vet många invandrare som hedrar och hyllar Sverige på ett bättre sätt än sk riktiga Svenskar.

Hör inte denna hemma i papperskorgen?
Det verka ändå bara vara dravel...
Citera
2005-10-01, 02:30
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavall
Jag är vit, jag är Svensk, jag vet vad ursprung betyder, och jag håller med Ecstanol...

Jag vet många invandrare som hedrar och hyllar Sverige på ett bättre sätt än sk riktiga Svenskar.

Med sk riktiga Svenska så syftar jag på dessa hjärndöda nynazister, som verkar ha mer hår än hjärna...
Citera
2005-10-01, 02:33
Bannlyst
Citat:

Du vet inget alls.

Hur kommer det sig att vita människor är helt ok att nedvärdera, medans andra raser av annan hudfärg är ok att hylla, vet du det?
Citera
2005-10-01, 02:35
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coby
Du vet inget alls.

Hur kommer det sig att vita människor är helt ok att nedvärdera, medans andra raser av annan hudfärg är ok att hylla, vet du det?
vilka nervärdera endast vita människor?

Dom jag känner gör det utan att diskriminera någon hudfärg.

Förövrig så är dom som nervärderar svenskarna mest, som jag har märkt, svenskarna själva.
Citera
2005-10-01, 02:50
Medlem
phooooos avatar
Cody varför vill du förbjuda ogillande av svenskar?
Citera
2005-10-01, 02:51
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phooooo
Cody varför vill du förbjuda ogillande av svenskar?
Den vita, stolta ariska Svensken ska man inte håna, något sånt skulle jag tro ligger bakom det hela...
Citera
2005-10-01, 02:57
Medlem
phooooos avatar
Citat:
Den vita, stolta ariska Svensken ska man inte håna, något sånt skulle jag tro ligger bakom det hela...
Nää man ska inte håna någon tycker jag

En liten följdfråga bara så jag inte missuppfattar något: är inte Arier alltid vita och stolta?
Citera
2005-10-01, 11:22
Medlem
sinistrals avatar
coby det är väl fritt fram för dig att vara stolt över att vara vit om du vill det, jag har dock svårt att se vari poängen ligger. Du har ju knappast gjort något speciellt för att bli vit, och något säger mig att du inte bidragit nämnvärt till att skapa något som vita som kollektiv kan vara stolta över. Har man inget bättre att vara stolt över än något som man själv inte har kunnat påverka ja då är det synd om människan.
Citera
2005-10-01, 11:26
Medlem
462s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinistral
coby det är väl fritt fram för dig att vara stolt över att vara vit om du vill det, jag har dock svårt att se vari poängen ligger. Du har ju knappast gjort något speciellt för att bli vit, och något säger mig att du inte bidragit nämnvärt till att skapa något som vita som kollektiv kan vara stolta över. Har man inget bättre att vara stolt över än något som man själv inte har kunnat påverka ja då är det synd om människan.

du, det där var riktigt bra skrivet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in