2015-03-08, 20:35
Medlem
Nothing Specials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennix
För att tjejens föräldrar kanske inte vill att sin nyligen skjutna dotter ska upp i diverse tidningar på nätet?

Sen när bryr sig AB/Expressen om sådant?
Citera
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Humor... mitt i tragedin.

Det lär vara massor av förmodade bevisföremål, kanske vapen, ammunition, klädespersedlar, mobiltelefoner, knark, whatever,,,, det är ju inte få påsar. Och sannolikt att mördaren/mördarna dumpade vad dom trodde var "farligt" i vietnam-kompisens Jarlsgate-lägenhet, belägen ett stenkast från mordplatsen. Dådet var välplanerat, kanske inte avrättningen, men en skuld skulle betalas, om ej så... pang-pang-pang. Mina fem ören...

Du tror inte det är hörnhuset Vintergatan/Jarlsgatan som avses och där bor ju flickvännen Angelic* Stenkvis*...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Var i Uddevalla såg du dem?

Tunneln mellan östra och jarlsgatan, satt utanför tunneln när dom gick förbi och sedan stannade en bit bit bort, se fortsatte de.
Citera
2015-03-08, 20:36
Medlem
Troians avatar
Har det kommit fram några teorier om motivet?
Citera
2015-03-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffa
Om det stämmer är det fan ta mig makabert att båda skrev kondoleanser på Johanna Gillerstedts facebook-sida: https://www.facebook.com/johanna.gillerstedt?fref=ts

Vet vi namnet på de anhållna alltså? Måste ha missat det.
Citera
2015-03-08, 20:37
Medlem
AussieRedMans avatar
Fick denna i min feed, vet inte kopplingen till dessa?
http://www.ladda-upp.se/bilder/blrlpmtktkwurv/
Citera
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandbil123
Tunneln mellan östra och jarlsgatan, satt utanför tunneln när dom gick förbi och sedan stannade en bit bit bort, se fortsatte de.

OK Då gissar jag att det är Angelic* du såg och att de gick hem till henne på Vintergatan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligvanilj
Varför lägger dem upp bilder på killarna men inte tjejen på expressen/aftonbladet?

Troligen för att kvinnans familj inte är lika utåtagerande och inte är så sugna på att tala med pressen och inte känner samma nöd att helgonförklara henne inför massorna.

Min egen teori är att hon inte haft något med konflikten som lett fram till morden att göra.

Hon kan alltså vara offer för en helt annan "typ" av avrättning än de båda männen vilket även kan bli garantin för att livstidsstraff utdelas.
Senast redigerad av Som-nam-na 2015-03-08 kl. 20:40.
Citera
2015-03-08, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffa
Om det stämmer är det fan ta mig makabert att båda skrev kondoleanser på Johanna Gillerstedts facebook-sida: https://www.facebook.com/johanna.gillerstedt?fref=ts

Sent på natten/tidigt på morgonen. Svårt att sova?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Länk? Skärmdump? Troll?

https://www.facebook.com/mohammed.alfar*a3?fref=ts *=r

Troll?? Här har du länken, din jävla tomte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Tack, det låter rimligt, samtidigt har ju det varit favoritteorin på FB, och sådant har förmåga att komma tillbaka till tråden som sanningar.
morgonjoggare hade sett en död man i en bil på platsen. När polisen kom fram hittades ytterligare två kroppar i nära anslutning till fordonet.
Citat från DN
Citera
2015-03-08, 20:39
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Vet vi namnet på de anhållna alltså? Måste ha missat det.
(FB) Misstänkt trippelmord i Uddevalla 2015-03-07
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in