2024-03-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Vid Martins adv. verklagan av TR dom s borde han ha kvarhllits i hkte i vntan p omprvning av rendet i HR.
Ett misstag som senare visade sig att till slut bli extremt framgngsrikt imo! 🤣

Martin tnkte nog att:
"Fan, ja ju en smart snubbe s nr man inte har mig inlst lngre drar jag p direkten ner till Libanon o bor hos en gammal slkting p en liten ort dr!"

I Libanon fngade man in och dmde landets medborgare Martin S till ddsstraff fr begngna brott i Sverige, vilket sedan omvandlades till livstids fngelse!
Ifrn sveriges sida begrde man klokt nog INTE att f Martin S utlmnad trots hans dubbla medborgarskap.

Han har (enl. tidigare uppg. i trden) placerats tillsammans med c:a 40 andra fngar i samma utrymme under helt vidriga omstndigheter.
Om han ht fr duscha, s gller det att inte tappa tvlen! 😎

Gott att hra.

Bara det att idioten sitter i fngelse i Libanon sknker gldje. Och vl vrt att dumpa d och det. Till ytterligare gldje.
Citera
2024-03-29, 16:56
Medlem
KingofKingzs avatar
Ngon som sitter p ljudinspelningarna frn rttegngen? Hade varit sjukt uppskattat.
Citera
2024-03-29, 23:50
Medlem
Hahaha Martin sitter allts p livtids straffarbete i Libanon? HAHAHAHA vilken jvla sopa!
Citera
2024-03-30, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denstorabibeln
En fungerande FUP??

Hittade denna, men r bara tillggsprotokoll
https://delafil.se/2ba56d371d439380/...ILAGA_MORD.pdf
Senast redigerad av Gurrekurre 2024-03-30 kl. 00:38.
Citera
2024-04-04, 21:42
Avstngd
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Svenska Fall ntligen!

Ssong 11, avsnitt 7

Flera fall av blatte brottslighet, vad gr blatte brderna idag
Citera
2024-04-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denstorabibeln
En fungerande FUP??

kan dela den imorgon om du har mjlighet att tipsa om lmpligt stlle att lgga upp (dr lnken inte stendr efter typ 48h)

-------

fr dem som tog del nr fallet var aktuellt, r det bara totalt fyra filer? (FUP) (Tillgg) (Tillgg) (Stmningsanskan) frgar fr att jag har en helvetes massa PDF'er som ej blivit sorterade. s att ifall jag behver g igenom det, eller om det bara r dessa fyra.
Senast redigerad av dip 2024-04-04 kl. 22:37.
Citera
2024-04-04, 22:28
Medlem
Denna diskussion har blivit helt eller delvis blockerad i Europa frn Googles skresultat. Vad r detta fr ngot?
Citera
2024-04-04, 22:43
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Denna diskussion har blivit helt eller delvis blockerad i Europa frn Googles skresultat. Vad r detta fr ngot?

Gller ett flertal trdar p Flashback, verkar vara ngon koppling till GDPR, diskuteras i denna trd:

(FB) Google blockerar innehll p Flashback bland skresultaten
Citera
2024-04-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
kan dela den imorgon om du har mjlighet att tipsa om lmpligt stlle att lgga upp (dr lnken inte stendr efter typ 48h)
Mega.io och skapa ett konto snabbt med https://temp-mail.org/sv/. Dr fr du 50 gig och det tar max 3min att bli klar.

Tack p frhand!

Ont. Jag hade glmt att Martin fick livstids straffarbete i Libanon, s jvla go avslutning p dagens avsnitt av svenska fall!
Citera
2024-04-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Tack p frhand!

de nada

Trippelmordet i Uddevalla FUP https://mega.nz/file/oOUEmSAJ#fZiA2G...JaZSXeMkH8iA8s

se om den dr funkar d (skulle det vara ngon fil till fr jag grva, men jag hittar bara dessa fyra som har samma datum)

(blev ny lnk d jag ej pallade skmskudden av att ha dpt mappen till "Trippelmordet i Vallentuna av ngon anledning...skyller p fr mnga FUPar)
Senast redigerad av dip 2024-04-04 kl. 23:30.
Citera
2024-06-20, 00:32
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Hahaha Martin sitter allts p livtids straffarbete i Libanon? HAHAHAHA vilken jvla sopa!

Fatta den. Flyr landet lagom och landar sharia straff. Vilken jvla nitlott
Citera
2024-06-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Fatta den. Flyr landet lagom och landar sharia straff. Vilken jvla nitlott

Ja dom var ju inga genier dom hr tv. Synd att andra personer skulle drabbas av deras dumhet och existens bara. Vldigt synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in