• 1
  • 2
2015-04-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birdienamnamnam
Enklast r att frst kpa ett business visa 30 dagars vid intrdet, flyg?, och sedan kpa rsvisa p plats. obs inte tourist visa, d mste du "uppgradera" fr fr att kunna kpa visa lngre n 30 dagar p plats. sen blir det visarun och skit till poipet thailandsgrns fretrdesvis dr du kommer bli uppskjrtad garanterat. Det finns ven "snabbk" fr tretti dollar har jag fr mig, kan iofs vara vrt det. Det r mindre problem vid Laos grnsen, men lngre. S frslagsvis kommer du med flyg till Phnom Penh eller Siem Reap. D har du nn mnad p dig att hitta ngonstans du trivs eller dra vidare till Laos tex Viencennes.

svr tung du e som hjlper mig blir jvligt tacksam sa du veta men kper man det frst p planet ner eller frstod jag fel??? sen vl dr nere kan man kpa mer visum?? jvligt tacksam fr svar ta hand om er kram
Citera
2015-04-26, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VzOR
svr tung du e som hjlper mig blir jvligt tacksam sa du veta men kper man det frst p planet ner eller frstod jag fel??? sen vl dr nere kan man kpa mer visum?? jvligt tacksam fr svar ta hand om er kram
Du kper visat p flygplatsen nr du landar. Ha med dig $50 cash s har du tckt direkt, sedan fixar du ven sim kort p flygplatsen och har lite smgrus till taxi o dyl.
Citera
2015-04-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birdienamnamnam
Du kper visat p flygplatsen nr du landar. Ha med dig $50 cash s har du tckt direkt, sedan fixar du ven sim kort p flygplatsen och har lite smgrus till taxi o dyl.

aa ok tack som fan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in