2015-03-06, 13:19
Medlem
jag har tränat en del kampsport och har nu fastnat för yoga efter att fått lite instruktioner i Ashtangayoga

är de någon som tränar yoga i göteborg eller vet något om de?

en bra klubb med många pass på olika tider gärna på morgonen också skulle va bra.
sen har jag en bild av att de är mycket flummig tanter vilket jag helst slipper.

jag vill gärna gå till ett ställe där de finns lite ungtfolk folk och så. har egentligen bara sneglat lite på Hagabadet är de någon som varit där?

finns ett nytt ställe på Älvstranden också.

tacksam för tips!
Senast redigerad av Ki 2015-03-06 kl. 14:14.
Citera
2015-03-07, 14:00
Medlem
Jag kan verkligen rekommendera asanayogacenter.com på fjärde långgatan. Josef är fantastisk och undervisar från hjärtat. Ny kursomgång börjar nästa vecka.

Lycka till☺
Citera
2015-03-07, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highglossdoll
Jag kan verkligen rekommendera asanayogacenter.com på fjärde långgatan. Josef är fantastisk och undervisar från hjärtat. Ny kursomgång börjar nästa vecka.

Lycka till☺

Tack för tipset!
Citera
2015-03-07, 23:46
Medlem
xdrs avatar
Yoga är säkerligen nyttigt, men ingen sport.

Övrig sport --> Träning
/Moderator
Citera
2015-07-27, 14:26
Medlem
som sagt tack för tipset men de är lite få pass en ett pass en gång i veckan bara ju. jag har tränat annan yoga nu (bicram yoga 40 grader varmt) men skulle vilja träna ashtanga yoga eller nåt liknande ett tag.

nån som känner till något annat ställe i Göteborg som har flera pass gärna på morgonen? en gång i veckan känns lite sällan om man vill gå in för de som jag.
Senast redigerad av Ki 2015-07-27 kl. 14:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in