2005-10-02, 03:31
Medlem
volvo 240s avatar
Tycker snarare det är Un Perro som leker pseudointelligent I stort sett i varenda tråd dessutom.
2005-10-02, 03:32
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Tycker snarare det är Un Perro som leker pseudointelligent I stort sett i varenda tråd dessutom.

Just precis, jag leker pseudointelligent, men i själva verket är jag intelligent.
2005-10-02, 03:39
Medlem
Svar

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
De flesta jag mött i verkliga livet. Sånna från mellanöstern då. Verkar ligga djupt rotat i dom att aldrig erkänna att de har eller gjort fel.

Och om jag bara mött svenskar som gör samma sak och inte en enda invandrare ändrar det ditt synsätt alls?
2005-10-02, 03:40
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Gullandet med fascistsvin som dig är något man får leva med här tyvärr, i demokratins namn. Förbannade demokrati.

Total genomklappning eller en psykos på gång?
2005-10-02, 03:41
Medlem
phooooos avatar
Hoppas några av er har lite överseende med att jag går tillbaka On Topic

Tycker faktiskt Bolt pekar på något som snabbt kan utvecklas till förstöra en rätt bra ordning som finns här på FB, även om han överdriver förekomsten idag.
Men både ”kramare” och ”kritiker” vill nog ha det som de är nu och då är det bättre att starta en ny tråd i I&I med problemfrågeställningen med din egen I&I åsikt.
Annars tror jag det snabbt blir det jävligt enformigt i många trådar där man skulle kunna vilja säga något som inte rör I&I.

Fet-Evert
Jag valde mellan piska och morot, det blev piska med ett pedagogiskt sätt, därför den indirekta jmf.
Av min åsikt ovan så förstår du nog att jag tycker inte du ska flytta fler trådar från I&I utan du håller en bra nivå av det jag sett.

Passar även på att ge dig en eloge för att du gör ett bra jobb som mod. i I&I i mina ögon.
2005-10-02, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phooooo
Passar även på att ge dig en eloge för att du gör ett bra jobb som mod. i I&I i mina ögon.

Vad? Fanns det en moderator därinne?
2005-10-02, 03:47
Medlem
CrapOramas avatar
Citat:
Vad? Fanns det en moderator därinne?
Vill du ha ett eget forum bolt? Är det där skon klämmer?
2005-10-02, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Total genomklappning eller en psykos på gång?

Inte alls. I Stalins rike gjorde man gökur av dylika personer.
2005-10-02, 13:31
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Jag är helt övertygad om att "invandrarproblemen" är hjärnspöken skapade av folk fyllda av självhat och personliga problem. Det är det enklaste räddningsplankan i världen: att skylla sina egna tillkortakommanden på andra människor.
Är man svag och kan hitta en svagare människa att spotta på, så är det en form av självterapi.
Din Chutzpah bolt eller hur?
2005-10-02, 13:36
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Inte alls. I Stalins rike gjorde man gökur av dylika personer.
Är det därför du sympatiserar med marxism-leninismen?
2005-10-02, 14:08
Medlem
LadyTieras avatar
tråd låses pga regelbrott.

Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem