2012-10-26, 21:03
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Leila dominerar i att snabbt höra vilken låt som spelas. Inte riktigt Peter Polkanders klass men en av de bästa på ett tag.

Hon överraskade helt klart. Åtminstone i början. Sanna fick ett rejält hjärnsläpp i sista minuten.
Citera
2012-10-27, 16:29
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Hon överraskade helt klart. Åtminstone i början. Sanna fick ett rejält hjärnsläpp i sista minuten.

Ja, men det var i det ANDRA slutet dom spelade in! I det första vann Sanna och Möller, men Leyla lipade till sig omtagning där dom vann i stället! Möller var skogstokig!

Dom borde nog spela in utan publik, så slipper man få sina illusioner krossade.
Jag levde i en värd att alla SVTs tävlingar var som Bollibompa, alla vinner, typ!

Annars var det kul att se hur Möller försökte stoppa näsan mellan Sannas bröst stup i ett!
Citera
2012-10-27, 17:01
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Ja, men det var i det ANDRA slutet dom spelade in! I det första vann Sanna och Möller, men Leyla lipade till sig omtagning där dom vann i stället! Möller var skogstokig!

Dom borde nog spela in utan publik, så slipper man få sina illusioner krossade.
Jag levde i en värd att alla SVTs tävlingar var som Bollibompa, alla vinner, typ!

Annars var det kul att se hur Möller försökte stoppa näsan mellan Sannas bröst stup i ett!

Är detta sant? Verkar ju absurt i så fall. Vad var det som gjorde att de fick göra om?

Sanna fick ju också ett antal totala blackouter under deras sista minut och missade på helt triviala artister och låter. Hur hade det sett ut om hon också begärt att få göra om.

Sanna är helt klart ganska het och man förstår att Måns försökte ta de chanser han fick.
Citera
2012-10-27, 17:31
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Är detta sant? Verkar ju absurt i så fall. Vad var det som gjorde att de fick göra om?

Sanna fick ju också ett antal totala blackouter under deras sista minut och missade på helt triviala artister och låter. Hur hade det sett ut om hon också begärt att få göra om.

Sanna är helt klart ganska het och man förstår att Måns försökte ta de chanser han fick.

Anledningen var att Leyla lipade för att dom förlorade, så dom fick göra ett slut där dom vann i stället! Då krävs lite "blackouter". Absurt? Ja!
Kan man inte ta sånt på lek, så ska man kanske inte vara med?

Jo, jag hade gjort samma som Måns!
Hennes längd och hans, gjorde ju att hans näsa automatiskt hamnade i bra läge!
Citera
2012-10-28, 01:11
Medlem
Länge sedan jag såg Sanna, lika het som alltid. Om man hade fått se lite svansföring också
Citera
2012-10-28, 01:31
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnulöV
Länge sedan jag såg Sanna, lika het som alltid. Om man hade fått se lite svansföring också

Sanna Nielsen är ju som en enda stor magnifik fördom om den svenska vackra blonda kvinnan.
Någon vi borde skicka fram med Danny som programledare för Eurovisionen nästa år(med 100 tals miljoner tittare), istället för "alibit" Gina Dirawi.

//Crimson
Citera
2012-10-28, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Sanna Nielsen är ju som en enda stor magnifik fördom om den svenska vackra blonda kvinnan.
Någon vi borde skicka fram med Danny som programledare för Eurovisionen nästa år(med 100 tals miljoner tittare), istället för "alibit" Gina Dirawi.

//Crimson
Du vet väl att det är i svenska mello de är programledare, inte i den stora internationella finalen.
Citera
2012-10-28, 01:50
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Du vet väl att det är i svenska mello de är programledare, inte i den stora internationella finalen.

Oh fan!, så förbannat mkt "nyheter" som fladdrar förbi nuförtiden, så jag erkänner att jag ibland bara läser rubrikerna på sånt som inte intresserar mig jättemkt.
Men ändå:
Jag skäms riktigt mkt nu.

Mvh: Crimson
Citera
2012-10-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol

Som tidgare sagts någonstans här på Flashback är Gina Dirawi vår inkvoterade antisemit på SVT. Ja, jag har fått för mycket av henne. Jag tycker vi kan byta programledarna mot Annika Östberg och Sture Bergwall (Tomas Quick) Men nu blev det massa OT.
Citera
2012-11-02, 20:27
Medlem
Rökhostas avatar
I kväll med Jojje Wadenius kanske Sveriges mest underskattade artist.
Citera
2012-11-02, 20:59
Moderator
Dr Kings avatar
Shirley Clamp måste tillsammans med Jessica Andersson vara den som varit med flest gånger i Doobidoo. I stort sett varje säsong har väl dessa varit med tillsammans med olika medtävlanden. Å andra sidan passar Shirley bra i den här typen av program eftersom hon är en stor tävlingsmänniska och inte är rädd för att göra bort sig utan bjuder på sig själv.
Citera
2013-11-07, 07:46
Medlem
Nu nystartar jag denna tråd.

För jag är förbannad!!

Jag kan tyvärr inte hålla mig..
Gud vad denna människa går mig på nerverna.
Denna förevigt återkommande Pernilla Wahlgren.
Som 8åring gick jag och såg annie get your gun,
jag hatade det. jag hatade henne, skrikande ljus röst
som förföljt mig, traumatiserat mitt liv i drömmar och vaket
tillstånd. Jag betalar tv-licens, snälla... hjälp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här