Tror det kan bli det bästa avsnittet på hela säsongen. Kanske inte rent poängmässigt men absolut det roligaste.
Exakt, men jag trodde ändå att Apelgren skulle vara duktigare, både i fjolårets upplaga och även i På Spåret. Men det är inte därför han är med utan för att han är så grym på att improvisera, slänga ur sig tokigheter. Han har en egen stil, något som saknas i dagens humor-Sverige
Exakt, men jag trodde ändå att Apelgren skulle vara duktigare, både i fjolårets upplaga och även i På Spåret. Men det är inte därför han är med utan för att han är så grym på att improvisera, slänga ur sig tokigheter. Han har en egen stil, något som saknas i dagens humor-Sverige
Det konstigaste är ju att han är fruktansvärt rolig med sin helt egen humor och verkar inte ens anstränga sig. även fast han ej är i närheten av mina personliga favoritkomiker, så är jag rätt övertygad att om man skulle bjuda in alla dem på en middag så skulle nog apelgren vara roligast för att han har så spontan humor, precis som du säger.
Idag, 30 sept, är Peter Dalle (i programmet deltar även Agneta Sjödin) en av de tävlande i SVT 1. Förutom att ingen av dom två kan sjunga - - så ser Dalle fylleplufsig ut. Har alltid gillat karl'n (Lorry mm), men... är han nerkrökad numera?
Såg snuten plocka Dalle ur hans bil en tisdagmorgon för några år sen. Ja, han lever nog hårt...
Bästa var när idioterna Nilsson och han bondmoran försökte få poäng på Vargen genom ett sjunga "Lejonkungen".
Apelgren: Lejonkungen?
Nilsson: Vargen är släkt med Lejonet.
Apelgren: Kattdjuret Lejon...
Så jäva ägd!
Haha, precis något sånt. Det har han (Peter) aldrig gjort innan. Riktigt roligt.
Läste i tidningen att säsongen även bjuder på en massa icke-musikaliska personer som Pernilla Wiberg (nej) och Stefan Holm. Tror dock att avsnitten blir rätt roliga. Det stod att Holm
Sjöng Daddy Cool i bar överkropp
Och i avsnitt fyra så ramlade Kronér på det nypolerade golvet men en läkare i publiken gav klartecken att fortsätta. Kommer väl dock inte visas.
Claes Malmberg och Kronér har en ny tv-idé som förmodligen ska spelas in i höst.
Jag säger bara en sak: Mer Peter Apelgren till svenska folket. Ge honom en timme direktsänt varje vecka som han får göra vad han vill med. Det skulle inte kunna sluta med annat än succé.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!