2017-04-15, 15:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akahlqvist81
Måste ju erkänna att han har ett jäkligt roligt favoritcitat på Facebook
"SKITSNACKARE O GOLBÖGAR OCH GOLFITTOR FÅR SITT STRAFF FÖRR ELLER SENARE"
Vi får väl hoppas att det där med golare stämmer
Citera
2017-04-15, 15:56
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Nu är det ju Bevisat vi är Fan inte ens säker i vårat eget Land så va fan ska vi släppa in så jävla många invandrare för !!!! Nej nu får de Fan vara nog anser jag ut med dom som inte har här att göra .......jag är ingen Rasist men jag har en vän som förlorade sitt Ben igår pga terroristen igår och Nu Tycker jag vi sätter ner foten mot invandrarna de är nog med dom nu skicka hem fanskapen Anser jag !!!!!! BEVARA SVERIGE SVENSKT

Nu är han förbannad med....

Va det verkligen nån som förlorade benet?
Inget jag läst om..
Iofs har ja inte läst allt om attacken.
Inget vet hurdana skador dom skadade har men Danne har ju en uppmärksamhetstörst som är större än dom flestas så det skulle inte förvåna mig alls om det är en lögn bland många andra.
Citera
2017-04-15, 16:31
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Inget vet hurdana skador dom skadade har men Danne har ju en uppmärksamhetstörst som är större än dom flestas så det skulle inte förvåna mig alls om det är en lögn bland många andra.

Han verkar iaf sitta inne på info som ingen annan vet om..
Citera
2017-04-16, 00:32
Medlem
Citat:
Han verkar iaf sitta inne på info som ingen annan vet om..

Så Roligt att läsa att ni är intresserad av andras liv hmm kan de bero på att ni är lite avundsjuk hahahha
Citera
2017-04-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Och vadå jag spöade min cancersjuka mamma du vet Verkligen inte hur de ligger till lillagubben ta reda på vad som egentligen hände när hon knivhögg mig va du ens på rättegången och Lyssnade nej det va du inte och så länge du inte vet hela sanningen ska du hålla käften....hon erkände då hon själv ringde 112 men den detaljen glömde du tydligen bort och nej jag slog inte jag puttade bort hon men Skitsamma skit ska skit ha Thats IT om det och sen om du är så modig som du nu verkar varför inte möta mig då o säga va du tycker om mig va??? Hmm kan de ligga lite rädsla Bakom kanske för jag möter dig gärna och hör vad du tycker men du lyssnar endast på ena sidan så nja slösar inte tid på idioter som dig
Citera
2017-04-16, 16:56
Medlem
lillskruvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Och vadå jag spöade min cancersjuka mamma du vet Verkligen inte hur de ligger till lillagubben ta reda på vad som egentligen hände när hon knivhögg mig va du ens på rättegången och Lyssnade nej det va du inte och så länge du inte vet hela sanningen ska du hålla käften....hon erkände då hon själv ringde 112 men den detaljen glömde du tydligen bort och nej jag slog inte jag puttade bort hon men Skitsamma skit ska skit ha Thats IT om det och sen om du är så modig som du nu verkar varför inte möta mig då o säga va du tycker om mig va??? Hmm kan de ligga lite rädsla Bakom kanske för jag möter dig gärna och hör vad du tycker men du lyssnar endast på ena sidan så nja slösar inte tid på idioter som dig

Finns väl inte en människa på den här planeten som är rädd för dig..?
Och du kanske borde göra rätt för dig på Punkten bilservice..
Citera
2017-04-16, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskruven
Finns väl inte en människa på den här planeten som är rädd för dig..?
Och du kanske borde göra rätt för dig på Punkten bilservice..

Va snackar du om nu ?? vadå Punkten bilservice har aldrig ens varit där så
Citera
2017-04-17, 09:33
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Va snackar du om nu ?? vadå Punkten bilservice har aldrig ens varit där så

Märkligt då att dina kort finns där..
SF, Axels tivoli och Svenska spel kort som du lämnat i pant för att du inte gjorde rätt för dig.
Citera
2017-04-17, 09:38
Medlem
kaptenhaddocs avatar
Citat:
SF, Axels tivoli och Svenska spel kort som du lämnat i pant för att du inte gjorde rätt för dig.

Spelar ingen roll vad du lägger fram för bevis.... genom ALLA rättegångar har krypet nekat i sten,hur starka bevisen än är som presenteras. Han blir dock ändå dömd eftersom bevisen är massiva
Citera
2017-04-17, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenhaddoc
Spelar ingen roll vad du lägger fram för bevis.... genom ALLA rättegångar har krypet nekat i sten,hur starka bevisen än är som presenteras. Han blir dock ändå dömd eftersom bevisen är massiva

Där har du fel de finns mkt som jag blivit totalt friad ifrån oxå
Citera
2017-04-17, 13:05
Medlem
Citat:

Jaså Märkligt att jag har alla dom korten Som du Nämner Här då Hmm i min plånbok ??
Skitsamma fortsätt skriv om mig minst Länge ni kan men de blir snart svårt att få fram info om mig vart jag bor och allt annat
Citera
2017-04-17, 15:45
Medlem
Jasså, när åker du in på voltan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här