2015-03-06, 12:12
Medlem
baby69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Bra där ;-) Hur många gemensamma facevänner har ni? Du behöver inte säga exakt men på ett ungefär.
Det kanske redan är tillräckligt synd om honom vad vet jag. Men lite social utstöttning tycker jag allt att han har gjort sig förtjänt av.

Han har inte bara gjort bort sig rejält en gång nu utan två.

Är han så jävla felskapad så att han bara kan fånga intresse från 13-åringar så är det fan hög tid att han lägger ner och lever i celibat resten av livet.
Bara få stycken, är i timrå just nu o kollar lite om peddo Anders och danne syns på gatorna när solen tittar fram
Citera
2015-03-06, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baby69
Bara få stycken, är i timrå just nu o kollar lite om peddo Anders och danne syns på gatorna när solen tittar fram

Nu när du ändå tar upp Anders här i tråden så sågs han på fri fot ute i centrala Timrå tidigare den här veckan. Och det kommer från en källa som jag litar på till 110 %. Så han har uppenbarligen inte börjat sitta av sitt fängelsestraff ännu. Var det 2-3 veckor sedan han fick domen? Jag är inte helt insatt hur sådant här fungerar men kan anledningen till att han ännu är på fri fot vara att Kriminalvården ska tänka igenom vilken anstalt som passar honom bäst?

Med ett sådant kort straff blir det väl dessutom öppen anstalt är jag rädd för... Han bör dock begära isolering för vad man har gjort sig skyldig till för brott brukar alltid komma fram. Även till sina medfångar.
Citera
2015-03-06, 12:45
Medlem
Har lagt märke till att D*niel Q*ist verkar ha en tre år äldre flickvän/sambo som har bor tillsammans med i Tallnäs. Ointressant egentligen men antar att även hon har någon typ av defekt.

Men vad tror du baby69 och ni andra också. Känner hon kanske inte till att han är dömd till 2 års fängelse för våldtäkt mot barn där det dessutom enligt domen ska ha förekommit både våld och hot? Det är ju bara lite drygt 3 år sedan han gjorde sig skyldig till det så det är inte så jävla länge sedan. Eller förstår hon inte att en sådan gärning är jävligt allvarlig eller väljer hon att se mellan fingrarna?

Någon kanske borde berätta för henne ifall hon inte skulle känna till det? Domen finns ju här i tråden så bevis att han har suttit inne för det har vi så det räcker och blir över. Någon som känner sig sugen på att berätta för henne kanske?
Citera
2015-03-06, 12:50
Medlem
baby69s avatar
Citat:
Har lagt märke till att D*niel Q*ist verkar ha en tre år äldre flickvän/sambo som har bor tillsammans med i Tallnäs. Ointressant egentligen men antar att även hon har någon typ av defekt.

Men vad tror du baby69 och ni andra också. Känner hon kanske inte till att han är dömd till 2 års fängelse för våldtäkt mot barn där det dessutom enligt domen ska ha förekommit både våld och hot? Det är ju bara lite drygt 3 år sedan han gjorde sig skyldig till det så det är inte så jävla länge sedan. Eller förstår hon inte att en sådan gärning är jävligt allvarlig eller väljer hon att se mellan fingrarna?

Någon kanske borde berätta för henne ifall hon inte skulle känna till det? Domen finns ju här i tråden så bevis att han har suttit inne för det har vi så det räcker och blir över. Någon som känner sig sugen på att berätta för henne kanske?
Sjukt tyvärr kommer Anders hamna på sexbunkern med andra peddos i härnösand, där kan de dela sina bravader för varandra, såg Anders på ica maxi för ett tag sen han la sina halta ben på ryggen när han såg mig..livrädd för mig
Citera
2015-03-06, 13:02
Medlem
Citat:
Sjukt tyvärr kommer Anders hamna på sexbunkern med andra peddos i härnösand, där kan de dela sina bravader för varandra, såg Anders på ica maxi för ett tag sen han la sina halta ben på ryggen när han såg mig..livrädd för mig

Låter fullt rimligt för mig.

Jaså Anders känner till vem du är alltså Bara bra om du har lyckats sätta lite rädsla i honom.

Ja du kan nog själv kolla upp vem hon är. Dels via facebook tror jag att det ska gå att få fram men annars har du ju ratsit. St*ålvägen 13 lgh 12noll3 i Sörberge. Skulle du själv vara intresserad att kontakta henne och berätta om hennes pojkväns synder så stöttar jag dig fullt ut
Citera
2015-03-06, 17:11
Medlem
baby69s avatar
Citat:
Låter fullt rimligt för mig.

Jaså Anders känner till vem du är alltså Bara bra om du har lyckats sätta lite rädsla i honom.

Ja du kan nog själv kolla upp vem hon är. Dels via facebook tror jag att det ska gå att få fram men annars har du ju ratsit. St*ålvägen 13 lgh 12noll3 i Sörberge. Skulle du själv vara intresserad att kontakta henne och berätta om hennes pojkväns synder så stöttar jag dig fullt ut
Anders vet väl vem jag är Har 2st pojkar som han har bytt blöjan och suttit ihans knä på dagis, Tankarna har gått i mitt huvud vad han kan ha gjort dem när han har varit ensam med dom..känner ett sånt mot honom. men tyvärr är jag laglydig nu och följer reglerna, men ibland önskar att jag var mitt "gamla" jag ska kolla upp det du har info på..ha en bra kväll
Citera
2015-03-06, 23:27
Medlem
Citat:
Anders vet väl vem jag är Har 2st pojkar som han har bytt blöjan och suttit ihans knä på dagis, Tankarna har gått i mitt huvud vad han kan ha gjort dem när han har varit ensam med dom..känner ett sånt mot honom. men tyvärr är jag laglydig nu och följer reglerna, men ibland önskar att jag var mitt "gamla" jag ska kolla upp det du har info på..ha en bra kväll

Tack, du med!

Blev ju lite av en personlig chatt det här men knappast vårat fel att ingen annan är intresserad av att ett peddo springer lös i Timrå/Sundsvall. Två om vi räknar med Anders om han inte har påbörjat sitt straff ännu men nu är det ju egentligen inte om han tråden handlar om.
Citera
2015-03-18, 00:05
Medlem
downbelows avatar
Tjejen han är förlovad med känner jag till i alla fall.
Citera
2015-03-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Tjejen han är förlovad med känner jag till i alla fall.

Men ingen du känner personligen eller?
Tror du att hon känner till hans förflutna? Att han blev dömd till två års fängelse för våldtäkt mot barn för drygt tre år sedan? Och nu dömd igen för sexuellt utnyttjande av barn.

Väljer hon att se mellan fingrarna eller är hon bara dum?
Är Daniel förlovad med henne bara tillfälligt fram tills han hittar någon ny 13-åring att idka sexuellt umgänge med och eventuellt också inleda en relation med?

Jag hade slängt ut peddomongisen på gatan direkt.
Citera
2015-03-23, 23:52
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Men ingen du känner personligen eller?
Tror du att hon känner till hans förflutna? Att han blev dömd till två års fängelse för våldtäkt mot barn för drygt tre år sedan? Och nu dömd igen för sexuellt utnyttjande av barn.

Väljer hon att se mellan fingrarna eller är hon bara dum?
Är Daniel förlovad med henne bara tillfälligt fram tills han hittar någon ny 13-åring att idka sexuellt umgänge med och eventuellt också inleda en relation med?

Jag hade slängt ut peddomongisen på gatan direkt.

jag känner till henne och har träffat henne via tidigare jobb.

Tror inte dom varit ett par så länge,

hon vet nog inte om hans förflutna
Citera
2015-03-25, 11:53
Medlem
baby69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
jag känner till henne och har träffat henne via tidigare jobb.

Tror inte dom varit ett par så länge,

hon vet nog inte om hans förflutna
Tror att det var hon på Q8 i skönsberg som jobbade idag, hon tittade o gav mig "blicken" tycker synd om henne, verkar vara jättetrevlig. ska fråga nån dag om hon vet vad hennes pojkvän har för "små" intressen vid sidan om
Citera
2015-03-25, 19:30
Medlem
Tydligen är det nån man i mörk skåpbil som följer efter småflickor vid Mariedalsskolan. Undrar om någon av nämnda "herrar" har tillgång till en sådan eller om det finns fler av deras sort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in