2015-03-04, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Hmm. Ok. Mer åt Lager 167 då? Tänker på fartkameror som kan passerats.

Ja kör man ut på motorvägen och fortsätter mot Ulricehamn/Jönköping så börjar ju fartkameror att va utplacerade efter rondellen där motorvägen tar slut och "vanlig" väg tar vid. Men har dom svängt av innan där så är det dåligt med kameror.
Citera
2015-03-04, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveItAll
Ja kör man ut på motorvägen och fortsätter mot Ulricehamn/Jönköping så börjar ju fartkameror att va utplacerade efter rondellen där motorvägen tar slut och "vanlig" väg tar vid. Men har dom svängt av innan där så är det dåligt med kameror.

Tror vi kan vara något på spåren. Vet lite om Borås då jag för 17 år sedan var på Almens camping.
Så om de flytt i en bil så borde dom fastnat på en kamerabild.
Citera
2015-03-04, 12:21
Medlem
Citat:
Tror vi kan vara något på spåren. Vet lite om Borås då jag för 17 år sedan var på Almens camping.
Så om de flytt i en bil så borde dom fastnat på en kamerabild.

Ja eller så körde dom, om dom nu körde, åt något helt annat håll.
Citera
2015-03-04, 12:22
Medlem
Citat:
Kan detta vara mc-relaterat? Svenskar mot Romani? Bmc-?
Vad lider du av? Du vet inte vart något ligger och spekulerar hejvilt. Inget av de gängen finns i Borås, så nej, inte mc-relaterat.

Troligen sammankopplat med skotten på Norrby, knarkrelaterat.
Citera
2015-03-04, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poeten81
Vad lider du av? Du vet inte vart något ligger och spekulerar hejvilt. Inget av de gängen finns i Borås, så nej, inte mc-relaterat.

BMC finns visserligen..men nej.
Citera
2015-03-04, 12:25
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
BO står för brottsoffer, ger väl bara "dödsnazister" bensin på brasan om så är fallet.

Det kommer vel helt an på BO's sociale bakgrund inden et mord kan klassas som et racemotivered mord.
Citera
2015-03-04, 12:26
Medlem
Citat:

Så hemskt att knarket kryper ner i åldrarna. Vilken ålder på ungdomarna? Vilka använder Knark mest?
Citera
2015-03-04, 12:27
Medlem
Citat:
Kan detta vara mc-relaterat? Svenskar mot Romani? Bmc-?

Invandrare kan också bleka håret afrikaner likaså. Men de kan knappast kallas importer när de smiter in. Adoption kan jag köpa är import men inte flyktingar. Du tillför
Inget inte jag heller men låt andra gissa istället för alla gissar bättre och viktigare frågor än du.
Citera
2015-03-04, 12:27
Medlem
Citat:

Norrby nära Coop eller var det Boda?
Citera
2015-03-04, 12:28
Medlem
Citat:
Vet lite om Borås då jag för 17 år sedan var på Almens camping.

Du vet med andra ord inget alls om Borås med tanke på att det inte finns och heller inte har funnits något som heter Almens camping i Borås eller dess närhet.
Citera
2015-03-04, 12:31
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Norrby nära Coop eller var det Boda?
Norrby ligger i den västra delen av staden nära centralstationen och Boda/Hässle/Coop i de östra delarna.
Snillen spekulerar som vanligt, det finns mig veterligen ingenting som tyder på att hässle och norrby-skjutningarna hör samman och det hela förvirras ännu mer av att ingen orkar titta på en karta över lokalgeografin.
Citera
2015-03-04, 12:34
Medlem
kom igen nu golbögar och snaskfittor!! vem är det? svenne/blatte, ung/gammal, fet/ful, mycket knas på folk i 7-härad nu ju.. shootings och driveby stabbings,,,,så svårt kan det inte vara.... kan ju vara rysk roulette igen,det låg ju en sån klubb på hulta för ett tag sen dom kanske har flyttat och skaffat bättre grejjer efter som det va så många skott....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in