Ingen vet vem som kommer att vinna, alla gissar ju bara som jag att Martin vinner.
Kan gå hur som helst. Hoppas dock att Martin tar det.
Amanda har jag väldigt svårt för. Visst hon är duktig, men känns fejk precis som majoriteten av kända blonda artister. Martin tror jag de allra flesta har lätt för att tycka om, gammal som ung. Amanda tilltalar mestadels yngre tittare.
Tror Simon ryker först, sedan vinner Amanda mot Martin. Amanda får en julhit och en första skiva som går halvbra. Martin gör en del framträdanden på Gokväll eller liknande program och sedan på viking line.
Tror Simon ryker först, sedan vinner Amanda mot Martin. Amanda får en julhit och en första skiva som går halvbra. Martin gör en del framträdanden på Gokväll eller liknande program och sedan på viking line.
Min magkänsla efter att ha sett öppningsnumret: Idol-finalen har 3 deltagare varav en sångare, en artist och en musiker. Vad svenska folket röstar på känns omöjligt att avgöra.
Jag tror som du, undantaget att Amanda får en karriär inom musiken.
Håller med Bard att Martin valt en skittråkig gammlåt.
Min magkänsla efter att ha sett öppningsnumret: Idol-finalen har 3 deltagare varav en sångare, en artist och en musiker. Vad svenska folket röstar på känns omöjligt att avgöra.
Kunde inte sagt det bättre själv! För mig klappar dock hjärtat mest för sångaren men jag tror att artisten kommer vinna.