2015-12-03, 18:42
Medlem
Amanda tycks vara sjuk. Hoppas det inte påverkar hennes framträdanden allt för mycket. Hon har inte heller så lätttillgängliga låtar som killarna har så hon kommer nog att tappa en del röster enbart på de låtar hon ska framföra. Men hopps ändå att hon vinner. Hon är nog den enda i finalen som skulle kunna bli en popartist.
Citera
2015-12-03, 21:46
Medlem
Magnet83s avatar
Jag har inte följt detta bedrövliga program på åratal men har ändå observerat en intressant sak som säkert många andra gjort också. Först och främst är det få som haft några karriärer att tala om efter sina 15 minuter i rampljuset men i de senare säsongerna där Baggarna och CO. suttit har det blivit ännu värre. De första fyra åren frambringades några hyfsat framgångsrika personer, Darin, Loreen, Agnes, Måns Zelmerlöw, Ola Svensson, Erik Segerstedt, Amanda Jenssen m.fl. Vilka deltagare från 2008 och framåt har det blivit någonting av senare? Tove Styrke, Linnea Henriksson och Andreas Weise kanske även om den sistnämnda nog har haft rätt mycket hjälp av sitt efternamn. Det behöver visserligen inte säga så mycket om juryns kompetens eftersom det helt enkelt kan ha varit färre människor med genuin kändispotential som sökt de senaste åren men ändå anmärkningsvärt vilken kvalitetssänkning det varit sedan 2008 på längre sikt.
Citera
2015-12-03, 22:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Amanda tycks vara sjuk. Hoppas det inte påverkar hennes framträdanden allt för mycket. Hon har inte heller så lätttillgängliga låtar som killarna har så hon kommer nog att tappa en del röster enbart på de låtar hon ska framföra. Men hopps ändå att hon vinner. Hon är nog den enda i finalen som skulle kunna bli en popartist.

Men va fan, då kan det bli som för Mollie förra året som knappt kunde sjunga
Citera
2015-12-04, 13:48
Medlem
TilleyHats avatar
Vet någon när reprisen av Idolfinalen 2015 går?
Citera
2015-12-04, 14:29
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Vet någon när reprisen av Idolfinalen 2015 går?

På Lördagar tror jag (kolla tablån). Annars kan du ju kolla på play efteråt om du inte kan se det i kväll.
Citera
2015-12-04, 15:05
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
På Lördagar tror jag (kolla tablån). Annars kan du ju kolla på play efteråt om du inte kan se det i kväll.

Jag har kollat tablåerna men kan inte hitta någon reprissändning i helgen. Verkar vara skidskytte i stället eller vad det nu var. Hur många gigabyte drar en playsändning på två timmarplus? Har begränsat antal gig per månad.
Citera
2015-12-04, 17:15
Medlem
xcoms avatar
Även om många tror på Amanda så hoppas jag på Martin, sjukt ödmjuk kille med den överlägset bästa rösten.
Citera
2015-12-04, 17:40
Medlem
Yoshi.crews avatar
Amanda kommer vinna, jag vet det, det ska bli så kul att se när hon vinner hon är bäst, proffsig, populär.
Citera
2015-12-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Amanda kommer vinna, jag vet det, det ska bli så kul att se när hon vinner hon är bäst, proffsig, populär.

Håller med. Men tyvärr läste jag på aftonbladet eller expressen för et par dagar sen att Amanda var sjuk. Men hoppas att hon frisknat till nu och att det inte påverkar rösten.
Citera
2015-12-04, 19:18
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jag har kollat tablåerna men kan inte hitta någon reprissändning i helgen. Verkar vara skidskytte i stället eller vad det nu var. Hur många gigabyte drar en playsändning på två timmarplus? Har begränsat antal gig per månad.

Såg det nu, det är skidskytte i stället. Konstigt om reprisen ut går helt och hållet.

Mja, osäker på hur mycket det går åt. Om du kollar i HD drar det i väg, men borde inte vara så farligt ändå, beror på hur mycket du har kvar.
Kanske någon annan här som har koll på mobilt bredband, och streamar ofta.
Citera
2015-12-04, 19:33
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Ingen vet vem som kommer att vinna, alla gissar ju bara som jag att Martin vinner.
Citera
2015-12-04, 19:51
Medlem
Vem tror ni vinner ikväll?

Hur kommer det sig att så många gillar Martin?

Visst, han har en sjukt bra röst, men jag tycker att han är tråkig på scen, han rör sig knappt.

Jag tycker Amanda har allting och hoppas på att hon vinner !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in