Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-11, 17:14
  #289
Medlem
Surrealismens avatar
Ingen har stulit din Jihad. Idioterna är alltid dom som syns mest.
Citat:
Ursprungligen postat av o0Halal0o
I alla fall du tanten

Vill du ha definitionen på källa?
http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4lla

"Källa på att" är en så meningslös satsbyggnad så jag förstår att du inget förstår
För att återgå till trådämnet "Dom stal min Jihad, nu tar jag tillbaks den en gång för alla!" så förstår jag inte heller men det jag inte förstår, är vad du vill med ditt meningslösa tramsande
Haha du var mig en intressant sötsak. Källor används för att bevisa ett påstående. Men visst vi kan hoppa över källor och forskning och anta en massa saker istället. Jag antar att du är dum i huvudet som inte förstår att källkritik är otroligt viktigt idag.

Kjam
Citera
2015-03-12, 09:54
  #290
Medlem
o0Halal0os avatar
Ursprungligen postat av o0Halal0o
"Källa på att" är en så meningslös satsbyggnad så jag förstår att du inget förstår

Citat:
Detta föranledde dig att svara så här
Källor används för att bevisa ett påstående. Men visst vi kan hoppa över källor och forskning och anta en massa saker istället. Jag antar att du är dum i huvudet som inte förstår att källkritik är otroligt viktigt idag.
Nu är vi djupt off topic och hamnar i språklådan men vad jag menade och du inte heller förstod, var att de tre orden "Källa på att" är en meningslös satsbyggnad Du ställer med de tre orden ingen fråga och gör inget påstående.

Det är alltså tre fristående och meningslösa ord som inte har något med källkritik att göra men en hel del med begåvning eller brist därpå men det förstår du sannolikt inte heller
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback