2015-02-26, 22:49
Medlem
zebra121s avatar
Jag har typ alltid kunnat gå via startmenyn och tryckt på Windows Live Mail för att min inkorg ska öppnas. Hittills har det funkat kanon. Idag har det dock lagt sig en ruta över min inkorg som säger att jag ska logga in på Windows Live mail (typ som hotmail) trots att jag redan är inloggad. Denna ruta verkar inte försvinna och jag vill ha hjälp hur jag får bort den så jag kommer rakt in i inkorgen utan att behöva kryssa ner den hela tiden.

Nån som kan hjälpa mig?
Citera
2015-03-01, 10:27
Medlem
TheGovindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jag har typ alltid kunnat gå via startmenyn och tryckt på Windows Live Mail för att min inkorg ska öppnas. Hittills har det funkat kanon. Idag har det dock lagt sig en ruta över min inkorg som säger att jag ska logga in på Windows Live mail (typ som hotmail) trots att jag redan är inloggad. Denna ruta verkar inte försvinna och jag vill ha hjälp hur jag får bort den så jag kommer rakt in i inkorgen utan att behöva kryssa ner den hela tiden.

Nån som kan hjälpa mig?
Prova ominstallation av windows live. Alt att ta bort kontot och sedan lägga in det på nytt.
// The Govinda
Citera
2015-03-01, 19:50
Medlem
gandihellfishs avatar
Finns risk att rutan inte tillhör Windows Live alls om du redan är inloggad och vägrar försvinna. Kolla vilket program/process den tillhör med sysinternals 'ProcessExplorer'.

Starta programmet, tryck och håll inne på krysset (crosshair) längst till höger i menyraden, precis under Help.
Tillhör rutan inte en process tillhörande Windows Live så kan du vara infekterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in