Till exempel om man är på dans och en främmande man får syn på en kvinna som han tilltalas av i utseendet. Han går fram och frågar om han får lov, hon säger ja. Dom tar i varandras händer och börjar svänga. Han går försiktigt fram med ena handen på hennes axel, än så länge är hon med på noterna. Sen börjar han smeka försiktigt mot hennes byst och går över med handen över hennes ena bröst utan att grabba tag, bara en smekning. Det är detta som jag undrar om det kan väcka någon erotisk känsla hos kvinnan till mannen eller fattar hon direkt vad man är ute efter?
Kan det gå hem hos en småfull kvinna eller är det att leka med elden, hur går ni till exempel fram till en okänd kvinna på dans och visar intresse för henne men inte är så pratsamma av er utan mer går direkt på mjuk fysisk beröring.
Som sagt, känslor lär det ju garanterat framkalla. Så som att man blir äcklad, förbannad och känner sig kränkt.
Du måste helt enkelt inse att det sociala spelet mellan man och kvinna har fler steg än att man får syn på varandra, börjar ta på varandras intima delar och sen har sex. Det fungerar inte så.
Det är väl den juridiska benämningen på det. Skulle det tillämpats en påföljd för en sådan handling så hade var och varannat krogslisk funnits på Lexbase.
Allt befinner sig i en social kontext. Men om du inte befinner dig i ett Red light district eller kvinnan ifråga är synnerligen berusad eller attraherad av dig på samma sätt och ovanligt spontan (osannolikt) kommer det inte leda till positiva känslor. Som sagts innan är det även sexuellt ofredande i de fallen. Eftersom spektrumet av subjekt utsatta för behandlingen (alla kvinnor) omfattar halva mänskligheten så blir svaret meningslöst. Generellt bör ett negativt resultat vara överrepresenterat och därmed råder jag dig att avstå.
Är du så porrskadad så du tror att det är så ett möte mellan människor går till i verkliga livet?
Nej, det finns inte på kartan att någon kvinna skulle reagera positivt på att bli tagen på bröstet av en främling på ett dansgolv. Konsekvenserna kan vara allt från polisanmälan till örfil till en smocka i ansiktet från en manlig bekant till kvinnan du tafsat på.
Skillnaden mellan sexuellt ofredande och behaglig beröring kan många gånger vara hårfin. Allt är hur det bemöts som avgör om det är det ena eller andra. Att ta på brösten är väl inte det mest naturliga under dans.
Tror och vet att hellre pussar är mer accepterat vid dans som seeennn .. övergår till andra handlingar men dansar inte igentigen inte mer än lite svagt fyllesvajig disco av diverse dance music
Det var inga positiva svar, bröst är ett mysterium.
Varför uppfattar kvinnor det som något sexuellt negativt att någon tar på deras bröst?
Varför tar inte kvinnor det som en komplimang att man tycker hon är attraktiv?
Kan det vara så att det är en så personlig och privat del av kvinnan och att ända från tonåren smeker tjejen sina bröst vid onanering och att det därifrån blixtrar till som en sexuell reaktion?
Fattar ingenting, när får en man lov att ta på en kvinnas bröst? Hur länge måste man ha känt kvinna och vilken relation ska man ha med henne?
Tycker ändå det är konstigt att många kvinnor framhäver sina bröst när det är sådan no go zone. Samt att varför nätet överflödas av bilder med kvinnor som visar brösten eller framhävs rejält, det finns ju jumprar som går upp till halsen. Det verkar vara så mycket dubbla budskap. Rör jag en kvinna på brösten irl så åker jag antagligen dit eller framstår som vidrig av kvinnan. Folk som har svårt med annan kontakt som ögonkontakt kanske i början måste visa sitt tycke för kvinnan på det viset.
Senast redigerad av Lars.svaxon 2015-02-27 kl. 04:40.
Ja fast kvinnor kanske inte vill ha en helt okänd människa ta på deras bröst? Jag skulle inte heller för den delen tycka det var nice om en okänd brud tar mig på kuken utan att sälja in sig först till en.
Sen när man får ''lov'' beror helt på omständigheterna, Antingen så bearbetar man smekandes sakta men säkert från tex armar-->ryggen-->sidan vid revbenen-->bröst så länge inga klagomål inkommer från bruden. Eller så för dom själv ens hand mot deras bröst beroende på hur öppen (Läs kåt) dom är mot en.
Ta direkt på brösten är ett big no no och bevisar dålig karaktär och i 9 av 10 fallen kan man förvänta sig en smäll i ansiktet.
Senast redigerad av thestalkerdude 2015-02-27 kl. 06:28.
Till exempel om man är på dans och en främmande man får syn på en kvinna som han tilltalas av i utseendet. Han går fram och frågar om han får lov, hon säger ja. Dom tar i varandras händer och börjar svänga. Han går försiktigt fram med ena handen på hennes axel, än så länge är hon med på noterna. Sen börjar han smeka försiktigt mot hennes byst och går över med handen över hennes ena bröst utan att grabba tag, bara en smekning. Det är detta som jag undrar om det kan väcka någon erotisk känsla hos kvinnan till mannen eller fattar hon direkt vad man är ute efter?
Kan det gå hem hos en småfull kvinna eller är det att leka med elden, hur går ni till exempel fram till en okänd kvinna på dans och visar intresse för henne men inte är så pratsamma av er utan mer går direkt på mjuk fysisk beröring.
Skaffa dig ett liv i stället för att bombardera forumet med sjuka frågor. Lite sunt förnuft har du väll innanför pannbenet? 99% av dina frågor är så korkade att man undrar om du sitter och hittar på dom bara för att skapa uppmärksamhet eller förstöra. Seriöst sluta nu